《1》

39 6 26
                                    

BAŞLAMADAN ÖNCE BAŞLADIĞINIZ TARIHI YORUMA BIRAKMAYI UNUTMAYIN,SATIR ARASI YORUMLARA CEVAP VERIYORUM♡

İkindi zamanları hafif soğuk ve rüzgarlı bir havada eve dönüyordum.

Rüzgarı severdim bu hiç problem değildi.
Fakat bir kaç dakika sonra yağmur bastıracak gibi duruyordu ve bu büyük bir problemdi.

Yağmurdan nefret eden rüzgarın kızıydım.
(BENDE KDNDKWNX)

Eve bir an önce varsam gerçekten iyi olacaktı.
Çantamın ikinci kulpunu omzuma takıp koşmaya başladım .
Bir yandan da lanet olası okul eteğimin açılmaması için onu tutuyordum .

Bu devirde namuslu vatandaş sayısı git gide azalmaktaydı ve bunların içine giren bir zombi olmak istediğimden pek emin değildim. Abimden önce eve gelmiş olmanın verdiği bir hüzünle kapıya vurdum .
Ayakkabıları henüz yoktu . Bu demek oluyor ki kapıyı açacak kimsede yoktu .

"Aissssh cidden bok amaa " şeklinde pofurdanırken koşarak merdivenden inen bişeyin üstüme uçması şoku daha bi beter hale getirmişti.

Her yerim ağrırken kalkmak için tepiniyordum ve memesini ellediğim aynı zamanda tanımadığım çocuğu üstümden kaldırmak için uğraşıyordum.

Arkamdan gelen sesle o tarafa dönmeye çalışmıştım. Olgun bir erkek sesi gibiydi.
Lanet apartmanda bir gün olaysız geçse kendimi fazladan regl ağrısına bile ikna edebilirdim...

" Hey!Taehyung az önce bir bebeğin üstüne düştün ve o şuan altında ölmek üzere"

Üstümde ki çocuğa baktım . Kas katı kesilmiş bir şekilde mememe değen ellerini üzerimden çekti. Ben namuslu kalmak istiyordum oysa hatta bunun için eteğe bile katlanmıştım.

"Gördüm j-hope . Ş-ş-şey ben size yardım edeyim" diyip elini uzattı

Bunu geri çevirecek psikolojide değildim .

" Biraz dikkatli olsaydın 3 saniyeliğine diğer tarafa gitmek zorunda kalmazdım Taehyung"diyerek kalktım .

isminin j-hope olduğunu öğrendiğim çocuk harikulade bir kahkaha basmıştı öteki yandan taehyung ise utanmışa benziyordu.

" Gerçekten çok özür dilerim , eğer izin verirsen telafi için Bir şeyler içmeye gidelim?Bu arada öğrendin ama adım taehyung sen bana tae diyebilirsin , senin ismin ne ?"

Hayatımda olan olumsuzluklara 1 yenisini ekleyerek güzel bi gülümseme ile cevap verdim . Ukala olsaydı asla alamayacağı cevabı ona uzattığı eline elimi uzatarak verdim.
(Bu nasıl bir tabir yazarcığım jshdhdhf)

"Adım Jung Hea Woo , bana Hea diyebilirsin , memnun olmaya çalışacağım ve bi cool lime alırım o halde "
( Starbucks ürün tanıtımı değildir)

Gülümseyerek kafasını salladı.

" Beni unuttunuz dostum ! Bende bi şekerli latte alırım tae , Adım j-hope memnun oldum Hea "

Gülümseyerek cevap verdim hala kapı önünde oluşumuz dikkatimi çekti bir anlığına .

" üzerimi değişip geliyorum içerde bekleyebilirsiniz "diyerek anahtarımı çantamdan çıkardım

" Hea biz içeri girmeyelim hiç ayrıca aslında bizim 6 kişilik bir grubumuz var , çocukları çok seveceğine eminim ,
Onlarıda çağıralım sanada uygunsa hem tanışırsınız?"

Düşündüm , hayatıma alacağım 6 meteor fikri çokta garip gelmedi açıkçası . Bir sakınca yoktu erkek düşmanı birisi değildim.

" Sorun yok üzerimi değişip geliyorum o halde sizde onları çağırırsınız"diyerek kapıyı örttüm .

Çanta mı masamın yanına bıraktım.
Yüzümü yıkayıp bir makyaj yaptım ; fondöten,eyeliner,allık,kaş sabitleyici,maskara,gloss.
Ve üzerime güzel bir şeyler seçmeye başladım, biraz rahat olsa iyi olurdu çokta abartmaya gerek yok diye düşünüyorum.

(Giydikleri👆)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydikleri👆)

Hava soğuk olduğu için ceket almıştım
Ayakkabılarımı giyip telefonum,cep cüzdanım ve anahtarımı aldım .

Evi kilitleyip binanın önüne indim
Abime arkadaşlarla oturcaz gibisinden bir mesaj çekip tae'nin yanına adımladım .

" Ben geldiğğğmm"

Üstümü süzerek beni yanıtladı

"Hea çok şıksınnn...Hadi gidelim " diyerek kolunu uzattı.

Koluna girdim ve yürümeye başladık .
Yaklaşık 15 dakika sonra mekanın önüne gelmiştik  içeri girerek tae'nin arkadaşlarına bakındık.
Kalabalık bir masaya doğru adımlamaya başladık. Tahminimce bunlar o 6 meteordu.




















Bölüm Sonu♡









Yeni bir kurgu ile geldim aşklarım
Piyasaya dönmeyi düşünüyorum
Okuyup oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim ♡

 İNTERACTİVE BABE {PJM}°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin