İstek için teşekkürler pekmezli_yogurt
Tür : smut
Yer : tumblr
SATORU X READER
hareketlerinizi kontrol etmek için bir elinizi ağzınıza, diğeri kalçanıza sarılı, size vermeye devam ettiğini alıp almaktan başka bir şey yapamazsınız. parkta normal bir gün geçiren insanlardan sizi saklayan sadece çalılar ve ağaçlar olsa bile.
ikinize de dikkat çekmemek için elinizden gelenin en iyisini yaparak sessiz kalmaya çalışın.
ama onun mükemmel sikinin ıslak amının içinde kıvrılması ve tatlı noktalarına o kadar kolay vurması, sessiz olmanı zorlaştırıyor. Tek yapmak istediğin ağlamak ve seni daha da sert becermesi için yalvarmak, ama içeride istediğin kadar gürültülü olabilirsin - diğer insanların istenmeyen dikkatini çekme riskine girmeden.
ama hiçbir şey onu durduramazdı, özellikle de giydiğiniz güzel yazlık elbisenin içinde - iç çamaşırı olmadan - bu kadar sikilebilir göründüğünüzde.
"Aksi halde elbisede tuhaf bir çizgi oluşuyor." Neden hiç giymediğini sorduğunda söyledin. bunu sadece battaniyeye oturduğunuzda ve rüzgar yanlışlıkla elbisenizi yakaladığında fark etti.
ve insanlar çalıların diğer tarafında çok yakın yürüdüklerinde ne kadar sıkılaştığınızı hissettiğinde kesinlikle durmayacaktır.
en azından hiç kimse ikinizin şu anda ne yaptığınızı bildiğine dair herhangi bir işaret göstermedi.
Oy verin ve yorum yapın pls 🛐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime x reader ( istek karakter alınır )
Fanfictionwattpad ve başka yerlerden bulduğum hikayeleri çevirecem istek karakter : alınıyor