İstek için teşekkürler pekmezli_yogurt
Tür : smut
Yer : tumblr
TOJİ X READER
" Hadi bebeğim " kalçalarını yukarı kaldırıyor ve seni sikine doğru çekiyor, " bu güne güzel başlayalım. "Memenizi kemirirken kulağınızı gıdıklıyor, ucu ıslak kıvrımlarınızı ovmadan önce bile inlemenizi sağlıyor. Yavaşça güzel yarığına doğru ilerlerken eli boğazını sıkıyor, " siktir... çok sıkısın ."
Toji kalçalarını seninkilere karşı hareket ettirirken gözlerinin arkaya kaydı ve parmaklarını başlığın etrafında kenetle, " Kendini çok iyi hissediyorsun, bu büyük horozun üstüne geleceksin, değil mi? "
Siz karşılık olarak inlerken ve sızlanırken gerilir ve sıkı deliğinizi her inç içeri iterken yayar. Özensiz duvarlarınızın içine taşan tatlı noktalarınızı dürtüyor.
" Siktir... bana daha fazlasını ver ," sonunda tamamen içeri girdiğinde, tabanı sana bastırıldığında ve taşakları klitorisini sıyırdığında hıçkırırsın.
Kalçalarınızı tutup ileri geri sallanmaya başlayınca nefesiniz kesiliyor, sesleriniz odayı dolduruyor, " Sikimi mi istiyorsunuz? O zaman hepsini al, hadi. "
Gözleriniz geriye dönüyor ve sırtınız daha da kavisli, kıçınız sert darbelerden sekerken yatak başı duvara çarpıyor. Şişman topları kabarık tomurcuğuna tokat atarak beklenti içinde seni titretiyor.
" Toji ... siktir ... durma ". En sevdiği sözler. Parmaklarını sizinkilerle iç içe geçirerek tatlı noktanıza bastırır, sizi krem haline getirir ve şişman çevresi üzerinde fışkırtır.
Bolca cum, onun horozunu daha da fazla almaya çalışırken kalçalarınız onunkine çarpıyor, " oyuncak bebek, hepsini al, " diye mırıldanıyor, zonklayan siki sen kafayı sıyırırken beyaza bulanmış.
Toji yi severim ama levi için sülalemin ruhunu ortaya koyarım bide yandere saiki pt 2 yarın belki gelir (söz vermiyorum)
Vote verin ve yorum yapın pls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime x reader ( istek karakter alınır )
Fanfictionwattpad ve başka yerlerden bulduğum hikayeleri çevirecem istek karakter : alınıyor