Herşeyin Başladığı Gün

908 45 41
                                    


Yine sabah rutin işlerimi yapıp abimin yanına inmiştim. Sofra çok güzel dursa da okula geç kalacaktım.

Ch; acele etmeden git. Tamam m- HEEY CHUNG DİNLİYO MUSUN BENİ!?

O sırada ayakkabımın bağcıklarını bağlamakla meşguldüm

Cg; EVET DUYUYORUM BAĞIRMA ARAMIZDA 5 ADIM VAR.

Ch; bende seni seviyorum abicim. Bugün basketboll kursun var formanı aldın dimi?

Cg; evet abi aldım. (yanağından öpüp) görüşürüz.

Ch; görüşürüz iyi dersler!

Okul otobüsünü beklerken yanıma bir kız gelmişti. Abim annem babam dışında kişilerle konuşmaktan hoşlanmaz ve çekinirdim. Sahi bu sınıftaki popüler kız grubundan ıseul'dü. Ahh o ve arkadaşları çok sinir bozucuydu ama bir okadarda onlar ile arkadaşlık kurmak isterdim.

Is; selam günaydın

Cg; günaydın

Is; nasılsın

Hj; nabıyon lan cücük
Diyerek ıseul'ün kafasına vurmuştu hyunjin.

Is; yaş olarak senden büyüyüm.

Hj; ama boy olarak ben.

O sırada onları 0 takma ile kulaklığımı takmış müzik dinliyordum. Favori şarkım another love...

Fx; didişmeyin gene susun

Sg; otobüs geldi

Herkes otobüse girmişsi ben direk jisung'un yanına oturmuştum. Onunla yakın arkadaştık. Bi o dışlamıyordu beni.

Js; selam naber?

Cg; kötü. Sen?

Js; ne oldu?

Cg; belim çok ağrıyo ve bugün basketboll kursum var geliceksin dimi?

Js; tabiki seni ne zaman yanlız bıraktım?

Cg; hiçbir zaman jisungiee~

Kısa bir süre sonra okula gelmiştik be direkt sıralarımıza geçmiştik. Iseul yine yanıma gelmişti. Jisung o sıra seungminlerin yanındaydı.

Is; niye bu kadar soğuksun?

AĞĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ YETER

İç sesim bu şekilde çığlık atıyordu.

Soğuk değildim sadece onları tam tanımadığım için böyleydim. Jisung'a sorsa ne kadar sıcak bir insan olduğumu bilecekti.
Cevap bekliyor gibi bana bakıyordu.

Cg; soğuk değilim sadece konuşmayı sevmiyorum.

Karşı sınıfın fen öğretmeni gelmişti bize sessiz olmamızı ve ilk dersin toplantı ile geçeceğini söylemişti. Ve 2. Ders zaten hocamız yoktu. Yani boştuk.

...

Ara sıra jisung'a bakıp beni kurtar bakışı atıyordum çünkü ıseul hala yanımdaydı ve sırama çökmüştü. Yarım kalan kitabımı okurken bir anda omzuma dokunmuştu. Bu şekilde hatta direkt temastan nefret ederdüm ve bu nedenle kendimi biraz daha sola ittirmiştim(??) en sonunda jisung gelip beni kurtarmıştı. Ve jisung Iseun ile beni yanlarına çağırmıştı. Amk çocuğu zorla beni o ortama sokmuştu.

Fx; chung değil mi

Cg; evet bi sorun mu var?

Hj; evet va-

Sg; yok onu takma sen

Js; biz okulun basketboll kursuna yazılmayı düşünüyoruz

Cg; hepiniz mi?

Js; evet. Bizi kurslar başlayana kadar çalıştırabilir mis-

Cg; hayır

Fx; neden?

Cg; (ıseul'a bakarak) çünkü ben çok soğuk ve duygusuz biriyim benimde baş edemezsiniz.

Sg; hayır öyle değilsin

Hj; chung lütfen

Cg; sizi neden çalıştırayim?

Js; çünkü her bokta iyisin ve soğukta değilsin seni yıllardın tanıyorum böyle düşünme lütfen

Is; chung ben özür dilerim öyle demek iste-

Cg; tenefüste bir basketboll topu bulup sahaya gelin. Hocalardan izin alırız çalışırsınız hem

Hj; gerçekten mi

Cg; şansınızı zorlamayın bence

Sg ; teşekkürler chung!

Cg; jisung bi gelebilir misin?

Js; tabiki... Ne oldu?

Cg; sence benimle arkadaş olurlar mı?

Js; zamana ihtiyacınız var. Senin gibi bir arkadaşları olmamasını istemezler ve ayrıca soğuk değilsin bunu aklından çıkar.

Cg; tamam teşekküreler jisung

Js; rica ederim



Summer Day ~ kim seungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin