•~10.nemam tuseni~•

85 4 0
                                    

Ráno mě vzbudily paprsky slunce.Nevěděla jsem kam vyrazit.Chtěla jsem zpátky do Los Angeles,ale na skatu bez peněz by to nešlo. Tak jsem se rozhodla že půjdu zpátky na hotel a budu ho ignorovat.Zpátky na hotelu jsem nikoho neviděla bylo úplně prázdno ale mě to bylo jedno šla jsem do pokoje.A tam jsem viděla vystrašený holky "jste v pohodě?"

Zeptala jsem se.Holky byly v šoku a hned mě obejmuly."Kde jsi byla měly jsme o tebe velkej strach" "byla jsem někde daleko." "Jinak kde jsou všichni? "v hale"odpověděla TJ "Aha" šla jsem se tam podívat a všichni tam seděli na židlích a o něčem tam mluvili.Zeptala jsem se Emmy co to děláte? Emmy se na ne v šoku koukla

"Nat! měli jsme strach kde jsi byla! Tohle nedělej" "LIDI NAT JE NAŽIVU" zařvala Emmy všichni se hned na mě koukly a začaly mě obejmat.
Obejmul mě i Aidan ale toho jsem odstrčila a koukla se na něho naštvaně pak jsem odesla.

Šla jsem se ven projít a řekla jsem to holkám, koukala jsem se na pláž a pak jsem šla do parku kde jsem si sedla na lavičku.Ale pak přišla nějaká bílá dodávka s nějakými lidmi který měli černé masky....myslím...zavřela jsem oči a probudila se v nějakém sklepě.Můj život nedává smysl...chci za taťkou řekla jsem si v hlavě. Pak přišel nějakej asi tak 40 letej pan

Který mě začal mlátit.Mě už to bylo jedno,ať si dělá co chce.Pak přišla jedna holka vypadala na 15-18 a ta řekla "Nesnáším tě."KVŮLI TOBĚ JSEM MĚLA ROZCHOD S AIDANEM!" zjistila jsem že je to Hannah. Když odešli myslela jsem na moji mamku,sestru,Melody nejlepší časy s Aidanem ale nejvíc na tátu...usnula jsem ale vzbudil mě motor auta.
A pak jsem zjistila, že nahoře je takové okno, kterým bych mohla utéct.Na nic jsem neváhala a utekla pryč,okno bylo otevřené, proto jsem slyšela ten motor.Měla jsem štěstí, ale je další problém, nevím kde ani jsem tak co teď? Celá od modřin stojím na silnici.Jen tak jsem asi dvacet chodila sem a tam.V tu chvíli se vedle mě zastavilo černé auto.

"Dobrý den slečno, nechcete svést? " zeptal se asi tak 20-30 letý chlap,vypadal mile tak jsem mu řekla, že bych chtěla do Hotelu v Torontu a on mi kývl.
Cestou jsem zjistila že se jmenuje Martin, a náhodou to byl mega fajn chlap s vtipným humorem.Modřiny a jizvy jsem si skryla mou mikinou a předstírala, že jsem jen týpka která se ztratila.Potom když jsem dorazila, šla jsem rovnou do pokoje a balila se.Už mě to tu nebaví, je to tu hrozný.















Forgive me..[Aidan Gallagher]Kde žijí příběhy. Začni objevovat