Čekali jsme s holkama několik minut a pak přišel ten Aidan.Hned jsem se do něho zamilovala.
"Haló jseš v pohodě?" zeptal se Aidan
"jo" odpověděla jsem
"jinak já jsem Aidan Ryan Gallagher" "těší mě já jsem Natasha Marryens" On se na mě usmál,jeho úsměv byl takový aghh!!
Zamával mi a odešel do svého pokoje.Eden se ptala proč jsem ztuhla když se na mě podíval A HNED JÍ TO DOŠLO.Maria panno tohle se stát nemělo. TJ to nakonec taky došlo,hrozný.Vysvětlovala jsem jim že to není pravda ale oni už mi nevěřili. Byl čas oběda a dneska natáčení nebylo k obědu jsme si mohli vybrat co chceme a já si vybrala těstoviny bez masa protože víte proč.Po obědě jsme s klukama šli do parku a hráli nějaké hry (např:na honenou schovku) pak jsme šli zpátky. V pokoji jsem si přečetla scénáře a nebylo to vůbec dobrý musela jsem tam hrát s Aidanem že spolu chodíme.Ukazala jsem scénář holkám a ty vybuchli smíchy jak něco.
Nekdo zaťukal na dveře a já šla otevřít yop byl to Aidan zeptala jsem se co potřebuje a on se zeptal jestli nechceme na soukromý koupalko.Holky kývli že jo "tak jo za hoďku čekejte na chodbě"
s holkama jsme se oblékli do plavek a vzali jsme si ručníky.
Čekaly jsme ta kluky ještě tak cca 5 min.A už jsme šli.Bazén byl obrovský i s tobogány.
S náma šli i dospělí herci.Mě se do vody nechtělo tak jsem se chvilku četla ale z ničeho nic mě Aidan začal nosit a hodil mě do vody zařvala jsem
"AIDANE RYANE GALLAGHERE JÁ TĚ ZABIJU" Vylezla jsme vody a začala jsem ho honit (žádný dirty mind 😂😏) ale ten nakonec skočil do vody. Mě se do vody nechtělo, ale už jsem si na tu vodu zvykla tak jsem do tý vody taky skočila. Dvě hodiny jsem blbla ve vodě a jela na tobogánech a prostě super.Nakonec jsem ještě jela posledně na tobogán s Aidanem na gumě a pak mi už byla zima.Ležela jsem chvilku na lehadle. Pak jsem si zavolala s mamkou a s Melody.A chvilku jsem se opalovala. Pak jsem s holkama už šli do pokoje.Eden se hned v pokoji začala ptát:
"Tak jaká byla jízda na tobogánu s Aidanem 😏" Chtěla jsem tu Eden zabít!!! Tak jsem jí silně hodila polštář na obličej a ona spadla z postele.My tři jsme se začali chechtat jak něco.Kluci se šli podívat co to bylo za rámus a když uviděli jak my tři chcípame smíchem tak se začali taky z ničeho nic smát.Byl čas večeře tak jsme šli na večeři K večeři mělyVšechny jídla byli s masem tak jsem si nic nedala a Aidan taky ne zeptala jsem se ho jestli se mnou nechce do veganské restaurace a on souhlasil začala jsem se připravovat vzala jsem si crop top s tenší mikinkou a kraťasy udělala jsem si drdol a vzala kabelku s peněženkou a mobilem.Čekala jsem na Aidana a když konečně přišel tak jsme šli.
Na chodbě nás viděla Eden s TJ a oni se zeptali jestli jdeme na rande chtěla jsem je zabít!
Když jsme byly u přechodu tak mě Aidan držel za ruku, jako kdyby nic.
Když jsme dorazili tak jsem si objednala colu hranolky a zeleninový salát a Aidan si objednal to samé. Dojedli jsme to a šli jsme zpátky do hotelu. Nejlepší den na světě.Když jsme byly zpátky v hotelu tak kluci nebyly ve svých pokoji ale byli u nás a koukali s holkama na film.Dante se zeptal Aidana:
"Tak co rande dobrý?"
"To nebylo žádný rande, Dante museli jsme do veganské restaurace, protože jsme vegani a k večeři bylo maso" odpověděl Aidan."Uh bando já jdu ven jezdit na skate" řekla jsem.Eden odpověděla "okey"
Šla jsem jezdit na skate bylo to super.Pak jsem šla zpátky
Udělala hygienu a šla do pokoje koukat s nima na film.
Místo bylo jenom vedle Aidana tak jsem si tam musela sednout.
Ale pak nastalo to hrozný usla jsem na jeho rameně! On si položil hlavu na mě a dali si už nepamatuju.Hii jak se máte?
670 slov
ČTEŠ
Forgive me..[Aidan Gallagher]
RomantizmNatasha je holka,ze snem stát se herečkou.Jednoho dne se jí sen povede, ale vše nebylo tak jak to plánovala.První knížka takže prosím pls no hate <3. V knížce budou gramatické chyby, protože neumím fully česky (jsem z Barmy). Když tak mě opravte,děk...