Sarah szemszögéből
Sarah Griffen vagyok,a stranger things új szereplője,igaz kevés szerepem van, de legalább meg kaptam a szerepet annak ellenére hogy még csak tanuló vagyok.
Kedvenc színészemmel Noah Schnappel szerepelhetek,ez volt az álmom és végre beteljesült. Nem tudom mit fognak rólam gondolni a szereplők de már előre félek.Nehezen ki kelltem az ágyból, pontosabban a menedzserem keltett hogy előbb kezdődik a forgatás. Gyorsan le mentem a konyhába enni, ittam kakaót is közbe anya kábított a csodás kérdéseivel.
-Izgulsz? várod hogy Noahval szerepelj a filmben?-hadarja anyu én az utolsó kérdésnél félre nyeltem.
-Anya ilyet ne is kérdezz, persze hogy várom -iszok a kakaóba -nade mennem kell a forgatásra -rohantam fel venni cipőmet és indultam is ki a limuzinhoz, éljen a majdnem sztár élet.
Menet közben eléggé izgultam hogy milyen lesz a forgatás és hogy meg leszek e Noahval hiszen a szerepem nagy része Noahval lesz. Remélem jófej amilyen álltalában szokott lenni, és nagyon remélem hogy a többiek is kedvesek és jófejek lesznek.
Noah szemszögéből
Az új lány ma érkezik a forgatásra körülbelül húsz perc múlva ide ér. A többiek is nagyon várják már. Milliet még sminkelik de azért oda mentem hozzá.-Na Millie, várod már az új lányt?-ülök a mellette lévő üres székbe válaszát várva
-Még szép hogy várom, biztos nagyon aranyos lesz, kezdő szóval segítek neki mindenben -magyarázza Millie és a válaszán csak mosolyogtam és ide is ért az új lány, szépen néz ki, szőke haj, barna szem,ilyen lányról álmodtam mindig is
Sziasztok,igen kicsit rövid lett de remélem így is tetszeni fog nektek 🥰
VOUS LISEZ
Szerelem első látásra (Noah Schnapp)
FanfictionHa létezik szerelem első látásra,akkor ez az. Milyen az élet egy színészel? kiderül ha el olvasod. Történet saját karakteres. Főszereplő:Noah Schnapp Sarah Griffen Saját karakter kitalált Lehet benne: csúnya beszéd ...