TVWKC?

58 5 4
                                    

Plakaty, sprzęt telewizyjny i cała reszta gadżetów z logiem TVPPPP(DP) były właśnie przemalowywane. Wiadra z farbami i pędzle leżały na folii rozłożonej na podłodze, chroniącej ją od pobrudzenia.

- Tak właściwie, to jakie ma być nasze nowe logo? - zapytał niemagiczny uczeń, głaszcząc Grim'a leżącego na ich kolanach.

- A bo ja wiem. Nie mamy jeszcze wybranej nazwy, - Ace sortował scenariusze produkcji planowanych przez TVPPPP(DP). Sortował, znaczy, że robił z nich papierowe samoloty lub kulki i strzelał nimi do kosza.

Jedna z jego kreacji trafiła w Deuce'a.

- Auł! Ace, uważaj gdzie to rzucasz! - trafiony uczeń podniósł swój magiczny długopis.

- Stary, to tylko papier. Chcesz na mnie zwalić kocioł za taką błahostkę?

I tak oto zaczęli się kłócić, podczas gdy reszta próbowała ignorować ich bójkę i kontynuować pracę.

Grim westchnął.
- Oni nigdy nie przestaną się kłócić, co nie?

Prefekt skinął głową.

- Widzę, że napotkaliście problem z nazwą waszej stacji. Nie martwcie cię, oto przybyłem aby wam pomóc! Dobrowolnie!

Wszystkie oczy skierowały się w stronę dyrektora, który nareszcie przyszedł im pomóc.

- Jako iż, jest to stacja telewizyjna szkoły Night Raven College, której dyrektorem jestem ja, myślałem o-

- Nie - uczniowie przerwali mu. Choć nie wszyscy, to i tak była to spora część uczniów.

Przez parę kolejnych minut, dysfunkcjonalni uczniowie dysfunkcjonalnej szkoły przekrzykiwali swoje własne pomysły na nazwę stacji:

- Rzetelne Informacje iksde

- Rycerze Wielkiego Malleus'a Draconii!

- Rany Ludzie, Pozwólcie Mi Już Iść.

- Klowny Bez Cyrku.

- Patologiczna Nie-nie-rodzina.

- Parafia Wspierająca Harry'ego Potter'a

Pomysłów padło wiele, każdy nowy gorszy od poprzedniego.

Przewodniczący Heartslabyul westchnął.
- Wasze krzyki nie przyniosą nam żadnej solucji.

Riddle był jednym z nielicznych uczniów, którzy nie wypowiedzieli żadnego pomysłu na nazwę.

Podszedł do Crowley'go i zapytał:
- Panie Dyrektorze, jaki był pański pomysł?

Żółte oczy dyrektora przykryte maską zabłysnęły, a on sam uśmiechnął się.

- Mój drogi uczniu, cieszę się, żeś zapytał. Otóż, mój genialny mózg dostał przebłysku genialności.

Odchrząknął, w nadziei, iż uciszy swoich uczniów. Lecz ich mała sprzeczka toczyła się dalej. Odchrząknął raz jeszcze, znów ta sama reakcja. Crowley już się nie uśmiechał.

- Cisza! - wrzasnął on, jak i Riddle, co w końcu wszystkich uciszyło.

Crowley uśmiechnął się, rad, że jego uczniowie jednak traktują go jako autorytet. Choć w prawdzie, nikt nie chciał dostać obroży od Rosehearts'a.

- Już czuć ten autorytet... - Leona powiedział do siebie, w pełni świadomy, że reszta osób go słyszy.

Crowley odchrząknął (znowu) i ustawił się w pozie takiej jakby odkrył lek na raka.
- Otóż, moim (skromnym) pomysłem jest: Wspaniała Kraina Czarów.

[...]

- W skrócie: TVWKC - dodał.

- WC? - spytał któryś z mniej inteligentnych chłopców.

- Te Fał Wu Ka Ce - kruk mężczyzna przeliterował, jakby tłumaczył coś dziecku.

- TV...WKC? - zapytali wszyscy razem.

- Telewizja Wspaniała Kraina Czarów.

Zapadła cisza, podczas której wszyscy zdali sobie sprawę, że nawet ich najgorsze pomysły były lepsze.

- Słabe - powiedział jeden z uczniów, na co reszta się zgodziła.

- Ale już za późno na zmianę... - Crowley westchnął, wszystkie oczy skierowały się na niego. - Już zamówiłem kubki i inne gadżety z nazwą TVWKC.

- A może... - Przewodniczący Ramshackle zaczął. - Może, TVWKC nie musi oznaczać Telewizje Wspaniałej Krainy Czarów. Tylko, na przykład...

- Walnięta Kraina Czarów! - dokończył Grim, dumny ze swojego pomysłu.

[...]

- Dość adekwatne.

TVWKC - Twisted WonderlandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz