1 hét múlva
-Kincsem gyere fel
-MEGYEK!!!
-Hol a ledtávirányító?
-Hmm minek az?
-Oh itt van.
Átkapcsoltam pirosra
Laci mit csinálsz?
-Valamit
Lelöktem az ágyra és ki lett bilincselve.Szépen lassan fölé másztam és levettem a pólómat.Ő következett.Szépen lassan levettem a toppját ami rajta volt.(úgy értve hogy lehúzta róla fölülről.Remélem érthető.-Író)
Aztán jött a nadrágja azt is levettem róla és jött melltartója amit úgy vettem le hogy kiakasztottam a pántját.Aztán lehúztam róla a bugyiját.Eléggé szexi volt.Na de hát jöttem én azt az élményt megadtam neki már csak attól féltem hogy elmenekül.
-Ha elengedlek elmenekülsz?
-Nem
Ekkor levettem róla a bilincset és hagytam hogy azt csináljon amit akar.Ő levette a nadrágom és végig simította az ujjait a testemen.Aztán levette rólam a boxert.Kicsit meglepődött hogy mekkora.
-Mi az?
-Ja semmi csak nem mindennapi a méreted.
-Ja oké folytathatjuk?
-Igen
Viszont én kezdtem el a kényeztetését.Megfogtam a péniszét és elkezdtem húzogatni.Egyre gyorsabban csináltam mikor közölte hogy a csúcspontra fog érni.Engem mit sem érdekelve folytattam.Rám élvezett kurva jó volt érezni.
-Lenyalod rólam?
-Nem jól áll
-Oké
Feltette a lábam a nyakába és hát elkezdte
nyalogatni a puncimat.Nagyon élveztem egyre beljebb ment a nyelve és gyorsult.Megkellett kapaszkodnom mert annyira gyorsan csinálta.
-Lachi hagyd abba
-Miért?
-Mert már nem bírom.
-oké
-Kicsit pihenhetünk?
-Igen persze
Kicsit pihentünk aztán meg felhúzta az óvszert és betette én felnyögtem.Laci elmosolyodott.Egyre gyorsabban csinálta már vagy félórája csinálta és még mindig bírta én meg már megszoktam hogy hogy csinálja.A végén már egy órája csinálta amikor éreztem hogy csúcsponton vagyok.
-Lachi állj csúcsponton vagyok.
-Okéh szivemh.
Megint pihentünk viszont most nem engedtem hogy ő tegye be ezért én ráültem és elkezdtem rajta mozogni.Ez ment megint egy órán keresztül mikor éreztem hogy belém élvezett.Leszálltam róla.
-Folytatod a kényeztetést?
-Igen
(Na mivel már ez is eléggé kínos nekem ezért megtörtént a furulyázás így fejezem ki magam-író)
Azután el aludtam Laci hasán és reggel arra keltem...Sziasztoook nyaralni vagyok ezért nem volt rész.Remélem nincs harag.Hogy tetszik a storyy?Ja és köszönöm hogy ennyien elolvastátok.
ESTÁS LEYENDO
365day 3.évad Tóth László ff.
FanficEzt ne küldje el senki Lacinak pls😂 Igen 365 nap story lesz (OMG kigondolta volna)Tehát akkor jó szórakozást meg minden❤️❤️