2.évad 8.rész

202 11 0
                                    

5 év múlva
Dani már 5 éves kész nagy fiú.
Nem sokára 6 éves és megy suliba.
Így elvittük őt iskola fel készítőre.
Tegnap este Laci elment bulizni és még nem jöttek haza.Közben Brunó felhívott hogy nézzem meg Laci insta storyát.Megnéztem de nem kellett volna.Laci épp egy másik lánnyal smárolt.A szívembe most egy kés fúródott.Gyorsan felöltöztettem Danit és át hívtam Sofit hogy vigyázzon rá addig ameddig nem jön haza az apja.Nyilván egyből átjött és elvoltak míg én összepakoltam és elmentem.
-Anya hová mész?Mondanom sem kell hogy majd megszakadt a szívem ahogy ezt kimondta.
-Most egy kisidőre elmegyek de majd visszajövök.
-Ami ezt nem teheted.
-Kérlek vigyázz rá.Lacinak nagyobb szüksége van rá.Nem akarom elvenni tőlük az apa fia szeretet.
Még oda mentem és nagyon megölelgettem majd elmentem.Majd Laci hazaért.
•Laci szemszögéből•
-Sziasztok.Futott oda hozzá Dani.
-Szia Sofi.Ami hol van?
-Szia.Elment
-Mi miért és hova?
-Nézd meg az instastoryd és rájössz egyébként nem tudom hova.
-Baszki.
-Egyet kérek ne borulj ki gondolj Danira.
Ez alatt azt értem ne piálj,ne drogozz.
-Rendben és köszi hogy figyeltél rá.
Egyébként mit mondott Ami?
-Azt hogy:Kérlek vigyázz rá.Lacinak nagyobb szüksége van rá.Nem akarom elvenni tőlük az apa fia szeretet.Majd jól megölelgette.
Laci ezt hallva elkezdett sírni.
-Miért lenne nagyobb szükségem rá mint neki.
Neki jobban kellett volna.De vissza akarom szerezni.Figyelsz még rá egy kicsit?...

365day 3.évad Tóth László ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora