Jack en de rest liepen over het pad.
Toen Lara ineens de stilte verbrak.
Welk wapen heb jij eigenlijk gekregen van je ouders Simon?
werpmessen maar ik denk dat ik de knuppel ook ga gebruiken.
Kijk daar, Simon wijst naar een gebouwen complex aan het meer in de verte.
Daar is kamp roodbos!
Ze beginnen alle drie te rennen met Lit natuurlijk voor op.
Na ongeveer een half uur rennen stopten ze.
Om even te eten en te drinken,daarna liepen een kwartier en kwamen ze aan bij kamp roodbos.
Ze waren precies op tijd want de confrontatie mrt de rover koste tijd.
Er werd door een man omgeroepen dat iedereen naar het hoofd veld moest komen en aangezien er maar een groot veld was liepen ze er met alle andere kandidaten en Lit naar toe.
Er was een klein podium van hout aan de zijkant van het veld gebouwd, daar op stonden 5 stevig uitziende mannen.
De grootste man begon te praten je kan duidelijk zien dat hij de baas is.
Jullie zijn de gene die zich mogen prijzen dat jullie hier nu zijn.
Vandaag moeten jullie zelf groepen maken die bestaan uit drie personen.
Er werd even gemompeld maar daarna werd het stil.
Na ongeveer een kwartier van luisteren naar de man zei hij dat alle groepjes zich moesten in schrijven bij de notaris die naast het podium achter een tafel zat. Daar kreeg iedereen een stuk grond met bauw materialen, en tien rooie dat was de munt eenheid in het kamp.
Jack, Lara en Simon liepen naar de tafel en kwamen als tweede aan want de rest was nog naar een groepje aan het zoeken.toen ze aan de beurt waren schreven ze zich in en ze kregen natuurlijk groep nummer twee hun geld en het land. toen ze weg wouden lopen zei de notaris.
Hee een huisdier daarvoor moet je betalen!
Hoeveel? Vroeg Jack.
Dat is fan 8 rooie,jack pakte de 8 munten uit het leren zakje waar in ze hun geld hadden gekregen en gaf hem aan de notaris.
Met welke naam moet ik hem noteren?
Hij heet Lit zei Jack.
Toen liep hij naar Simon en Lara op weg naar hun stuk grond.
JE LEEST
De weg van jack
AdventureJack gaat op pad met zijn wolf lit en zijn twee beste vrienden ze gaan op pad naar kamp rood bos waar zij leren vechten wie weet wat ze allemaal gaan beleven