6

79 6 5
                                    

Jisung okul boyu sınıftan sadece öğle arası çıkmıştı, cebinde ilacı olsa da çantasının yanından ayrılmak ve büyük sınıfların katına inmek onun için tehlikeliydi. Gergin gecen saatlerin sonunda duyduğu tiz zil sesiyle çantasını aldı ve kapıya ilerledi.

Bahçeden çıkmak için yürürken etrafta çokça feromon vardı, başının ağırmaya başladığını hissetti ve telaşla elini cebine attı. Koluna atılan omuz ve burnuna dolan güçlü feromon kokusu her şeyi daha da zorlaştırıyordu.
Genç, kafasını Jisung'a yaklaştırırken alayla konuştu.
Wang hyunwoo: Jisung~ iyi misin?
Ji: Defol.
Jisung titreyen elleriyle çantasından suyunu ve cebinden küçük hapı çıkardı. Hızla içti, kontrolünü Kaybedip hyunwoo'nun altına girmek isteyeceği en son şey bile değildi.

Hyunwoo Jisung'a eziyet edercesine feromonlarını salgılamaya devam ediyordu. Jisung dayanmakta güçlük çekerken koşarak evine gitti.

Kapıyı nefes nefese açıp alt kattaki odasına indi. Yükselen ateşi yüzünden soğuk bir duşa girdi, biraz daha iyi hissetmeye başlamıştı. Beyaz bir kısa kollunun altına bol rahat bir şort giydi. Bir hap daha içip yatağına girdi. Çok geçmeden uyuya kalmıştı.

-

Ağrıyan başıyla uykusundan uyanan Jisung telefonunu alıp abisine yazdı.

Jis:
Hyung, ne zaman geleceksin?

Binnie hyung:
Bu akşam Felix'in evinde kalacağım. Hasta oldu da.

Ailesi teyzesini ziyarete gitmiş, chan hyung da Hyunjinde kalıyor. Bir şey mi oldu? -chan lixin komşusu bu arada-

Jis:
Hayır, sadece sordum. Lix'e iyi bak, geçmiş olsun dediğimi de söyle.

Binnie hyung:
Tamam, kendine dikkat et.
YABANCILARA KAPIYI ACMA.

Jis:
Tik tik -kimoo +hirsiz -aciyorumm
By abi

Binnie hyung:
Baiy jis

Jisung gittikçe şiddetlenen baş ağrısıyla sohbetten çıktı. Kişilerinde gözüne takılan numarayı aradı.

Minho: alo

Jisung: Minho hyung... Gelebilir misin?

Minho: Ne?

Jisung: Resmen acı çekiyorum. Eğer gelmezsen başkasını aramak durumunda kalacağım.

Minho jisungun nefes nefese olan sesiyle neden onu aradığını anlamıştı ama sorma gereği duydu.

Minho: Jisung, sen kızgınlıkta mısın?

Jisung:

Minho: geliyorum.

-

 

just a friend but for bed // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin