Her gidişin bir dönüşü vardır ya hani.İşte benim dönüş zamanım.Geri dönüyorum İzmir'e.
Geri dönüyor olduğum için pişman mıydım?
Belki.Ama onu özlemiştim onu görmek istiyordum.İngiltereye gittim gideli hiçbir fotoğrafını açıp bakmadım.Bakamadım.
Değişmiş miydi?4 yılda değişebilir miydi?
Lanet olsun ki bilmiyorum.Bana nasıl davranacağını benim o davranışlara nasıl tepki vereceğimi bile bilmiyorum ama dönüyorum işte.
O 4 yılda çok şey değişti.İngiltereye gittiğimde kendimi derslere verdim.Ve Oxford Üniversitesi hukuk fakültesini kazandım.
Onu unutabilirim diye ama nafile gece yatağıma girince yine aklıma geldi yine ağladım.Gözümden akan her göz yaşı beni daha güçlü bir kız haline getirdi.
Ve daha güzel ,oradayken kendimi geliştirdim.
Eski Dora'dan daha güzel bir Dora yarattım.Eskiden kendime pek bakmazdım.Spor falanda yapmazdım.Ee haliyle fazla kilolarım vardı.Bu kilokarda beni çirkin kılıyordu.
4 yıl önce kendimi Baha'ya yakıştırmazdım.O,fazla mükemmel ve güzeldi.Ben onun yanında çirkin kalıyordum.
O,fazla güzeldi hele o mavi gözleri...
Selam !Ben geldim.Şöyle bir karar almayı düşünüyorum.Her gün kısa kısa bölmler yayınlıyacağım haftada 1 bir tane uzun bölüm yerine nedersiniz size bağlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninim
ChickLitSon Umut Serisinin kitabıdır. Tüm hücrelerim senin ismini söylerken tek bir şey söyleyebilirim.Seninim... 02.05.2015 ©Tüm hakları saklıdır.