Ok wiecie jak się nazywam wiecie że interesuje sie malowaniem i ogrodnictwem. No to czas na pokazanie pokoju
I tak Melen śpi ze mną. No bo co mam powiedzieć? „Słuchaj ja nie chce spać z tobą w jednym łóżku na podłodze będziesz spać" No chyba nie. W ogóle z Melen się przyjaźnie się już od bardzo dawna nawet dłużej niż z Aurelią i Lisą. ( Lisa to tez koleżanka Neli ) Nasze mamy mają bliski kontakt jeszcze że Melen mieszka 20 metrów stąd to jeszcze kiedyś mama pracowała z mamą Melen.
:=Melen:Dobra to co robimy? Zapytała Melen
:=Nela:yyyyyyyyyyyyyyyy
:=Melen:Tylko nie mów że nie wiesz Nelcia.
:=Nela:NIE NAZYWAJ MNIE NELCIĄ! JA NA CIEBIE MELENCIA?
:=Melen: T-T
No tak... Melen mnie czasami wkurwia tą „NeLcIą" No ale chyba nigdy nie zapamięta że tego nie lubię
Poźniej jak się ogarnęłyśmy się i poszliśmy po żarcie i zaczęliśmy oglądać MARVELA to mama zadzwoniła poszłam do łaźni i zaczęłam rozmawiać
|=Mama: „Nela weź posprzątaj pokój bo Ola przyjeżdża Ok?
|=Nela:t-t-t-tak...
OJA PIERDZIELE NO TAK SIOSTRA PRZYJEŻDŻA Z WŁOCH (przylatuje przyjeżdża i puka do drzwi mojego ukochanego domu)
MAM PRZEWALONE MUSZE ZDJĄĆ FLAGRE LGBTQR Z ŚCIANY Z MOJEGO POKOJU! AAAAAAA!
|=Melen: Jej nic ci się nie stało?! Zapytała Melen z lekkim zdziwieniem. Bo ja ja... to co Nela? B-bo siora zachwiałem będzie tu...
Co? Powiedzała zaskoczona Melen. No sorry zapomniałam że przyjeżdża 3 tygodnie temu zapowiadała że przyjedzie. Zdążyłam zapomnieć.
|=Melen: Eh Nela Nela Nela spokojnie spokojnie napewno się coś pora...
|=Nela: KUŹWA MAM ZDJĘCIA AURELI W POKOJU I NA JEDNY MĄ SERCA JAK ONA TO ZABACZY TO BĘDZIE KLAPA ONA MA CHŁOPA I NIE CHCAŁA BY MNIEĆ GIRL KOBIETO ONA POPIERA BYCIE Z CHŁOPEM A NIE Z GIRL ONA MA KOMPLEKS ŻE KTO MA DZIEWCZYNĘ I JEST DZIEWCZYNĄ TO ODRAZU DZIWAK GNUJ O CHANBA!!!!!
|=Melen: ...
Melen?
|=Melen: GAD PIERDOLONY SUJA ZWALONA I I JEDEN KURWA DZBAN CHUJ ZWALONY I ŚMIEĆ!
OoO Napoczątku chciałam ją jebnąć i żeby przeprosiła ale jak się tak zaangażowała to nie chciałam już tego psuć bo + jest taki że chciaż mi pomoże XD. No to opracowałyśmy plan idealny ale za nim odpowiem na dwa pytania.
Pierwsze = co jest z moim ojcem? No Ok to trochę smutne ale tato niestety odszedł zachorował na raka i umarł ja wtedy miałam 14 lat a Ola miała 16 lat...
Dwa = Kto to Ola No jak słyszeliście to jest moja siora ona ma geny po tacie ma jasne włosy i ciemną skórą to onaZnaczy tak na prawdę nie wiem czy popiera LGBT bo jak pojechaliśmy do niej do Włoszech to jak przechodziliśmy obok fontanny to podeszła do dwóch osób co wyglądały na parę i zaczęły na moje oko poważną rozmowę a pózniej odeszły jedna zaskoczona druga zła więc
nwm. No ale wracamy do naszego planu więc plan był taki że Ola miała własny pokój który do dziś istnieje i tam jest zdjęcie dawnej Girl tylko pęknięte postanowiliśmy skopiować je 33 razy i po przyklejałyśmy na cały pokój i jak wejdzie to pierze co zobaczy to dawną Girl plan doskonały. O przyjechała super idziemy ją przywitać HEJO! Powiedziałam Hejko powiedziała Ola. Idę się rozgościć w moim pokoju. OK OK OK powiedziałyśmy dosłownie w ty samym czasie chyba Xd. Poszliśmy dosłownie za nią i reakcja była dziwna weszła do pokoju to ona zamilkła i później zaczęła płakać. Wtedy zrozumiałam co robiliśmy. Miałam ją przeprosić ale OCZYWIŚCIE MUSIAŁO SIĘ SPIERDOLIĆ
Melen krzyknęła „TO ZA TO ŻE NIE POPIERASZ LGBT
|=Ola:co wy gadacie popieram lgbt
|=Melen:Co?
|=Nela: No to co jest? Opowiesz nam?
|=Ola: no dobrze,to było tak kiedyś miałam Girl ale... Eh pamiętasz jak przyjechaliście do mnie do Włoszech? To ta osoba na którą nawrzeszczałam to była moja Girl poznaliśmy się w liceum ale jak zobaczyłam moją Girl przy niej serce mi pękło więc postanowiłam jej to wytknąć jak pojechaliście płakałam chyba przez 2 dni i popadłam w depresje i zaczęłam mieć coś takiego ze jak spotkałam dziewczynę to na początku było fajne ale później jak się robiło gorąco to ja uciekałam ale pewnego dna poznałam Alexa to jest chłopak i przy nim jak było gorąco to porostu nie odczuwałam tego uczucia bo to był chłopak później był moim chłopakiem i nie chce mieć nic odczynienia z dawna Girl a po za tym ja tu przyjechałam na godzinę bo się przeprowadzam z moim chłopakiem i popieram lgbt. (Przeprowadza się bo ten chłopak nie umie po włosku i przez przypadek w Włoskiej restauracji powiedział przekleństwo nie zdając z tego sprawy i dostał bagietą Xd)
... zamurowało mnie Melen zaczęła cofać po cichu wszystkie słowa które powiedziała na moją siore a ja zaczęłam płakać i przytuliłam Olę
Na szczęście wszystko się skończyło dobrze :).
CZYTASZ
Nela & Przygody
AdventureKsiążka może zawierać: Krew przekleństwa I temat trochę kontrowersyjny dla nie których ( chodzi o LGBT )