Satır arası yorum 💟 ben
İkimiz de personel odasından çıkan Jimin'e bakıyorduk, tek kelime etmiyorduk.
"Bir açıklama bekliyorum Yoongi"
"Hoseok beni zorladı hayatım yemin ederim"
"Hoseok'un teklifini reddedebilirdin"
"Tehdit etti"
"Eee?"
"Ben de gelmek zorunda kaldım"
Sonunda konuşmak için bir dile sahip olduğumu hatırladım ve lafa girdim.
"Ne kadar toxic bir ilişkiniz var ıyk"
"Sen sus ve kasiyersen kasiyerliğini ama eğer orospuluk yapmak istiyors-"
Lafı yumruğumla yarım kalmıştı
"Kes sesini!"
Söylerken sesim titriyordu bu huyumdan nefret ediyordum sinirlenince ağlamaya başlıyordum.
Adımlarımı lavaboya çevirdim elimi yüzümü yıkadım ama hiçbir işe yaramadı daha sonra kalorifer peteğinin dibine çöktüm, bacaklarım titriyordu, saçlarımı yoluyordum, gözlerim kızarmıştı, kafamı arkamdaki peteğe sertçe vurmaya başladım daha sonra kapının açıldığını gördüm içeri giren Taehyung'du Jungo'nun maniti yani.
"Siz.. iyi misiniz?"
Kafamı vurma hızımı düşürmüştüm artık sinir krizi geçirmiyordum sadece bıkmış bir şekilde kafamı vuruyordum.
Taehyung gelip elini kafamın altına koydu.
"Vurmayın kafanızı tamam... Siz çok tanıdık geliyorsunuz. İsminiz Hoswok muydu?"
"Anandı ismim geri zekalı! Senin ismin olsun Hoswok, orospu çocuğu"
"Sakin ol be! Yoongi'nin manitasısın diye birşey demiyoruz tepemize çıkma!"
"Anan olsun Yoongi denen piçin manitası"
"Sakin ol tamam sakin ol"
Taehyung lavabodan çıktı ben de oturup ağlamaya devam ettim.
Bir süre sonra Taehyung yanında Yoongi ile geri geldi. Yoongi'yi görmemle bağırmaya başlamam bir oldu.
"Siktir git buradan! Sevgilin de sen de geberin! Nefret ediyorum ikinizden de!"
O an ne söylediğim umrumda değildi hele kırılması hiç umrumda değildi. Ona "siktir git" dememe rağmen lavabodan çıkan taraf ben olmuştum lavabodan çıkmamla marketten çıkmam da bir olmuştu.
Yolda ağlayarak ve yere bakarak ilerlerken çarpıştığım bedenle yerimde durdum kafamı kaldırdığımda bu kişinin Kook olduğunu görmemle sarıldım. O an Kook'un neden orada olduğu hiç önemli değildi benim için. Kook beni hiç bekletmeden sarılmama karşılık verdi.
Bir süre sonra ayrılan taraf Kook olmuştu.
"Hyung noldu iyi misin?!"Göz yaşlarımın arasından zorlukla konuştum.
"E-evde anlatırım. Lütfen eve g-gidelim"Kook kafasını onaylar biçimde salladı eve doğru yol aldık.
Eve geldiğimizde direkt olarak kendimi yatağıma attım çığlık atıyordum, yastığımı ısırıp saçımı yoluyordum. Look yanıma geldi yastığı elimden aldı saçımı yolmamı engelledi ve tekrar bana sarıldı.
"Hyung anlat artık ne oldu?"
Olayı kısaca ağlayarak anlattım Kook da beni dinledi konuşmayı bitirince bu sefer sarılan taraf ben olmuştum.
Kook'un omuzunda ağlayarak uyuya kaldım.
Dilhan knk ne gerek vardı böyle bir çılgınlık yapmaya zahmet oldu niye bölüm attın .d
Manitler telefonum elimde değil bu bölümü anneannemden yazıyorum
Annem telefonumu aldı ama babam ben sana yenisini alırım dedi o telefon alınana kadar muhtemelen bölüm yok gibi yani 1-2 hafta kadar.
Hadi bb 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çakma kasiyer (geçici bir süre)
FanfictionHoseok sürekli gittiği marketteki Kasiyer Yoongi'ye karşı bir şeyler hissetmeye başladı aga kalk sinav °genellikle texting