Önceki bölüm hiç hoşuma gitmedi ben de silip tekrar yazdım 🤙😎😏
Cahil
Hoseok Jimin adına özür dilerim.
Gerçekten çok özür dilerim.
✅✅("Cahil" kişisi "Yoongi" olarak değiştirildi)
Taş
Hoseok şu an uyuyor
Başka zaman yazYoongi
Peki
(Mesajınız İletilemedi)
?
(Mesajınız İletilemedi)~~~
Hoseok gözlerini aralayıp etrafa bakındı birkaç saniye sonra yaşadıkları tek tek gözünün önüne gelmişti
Tekrar gözleri dolmuştuJungkook Hoseok'un uyandığını görünce sıkı sıkı sarıldı, Hoseok'un ağlamasına izin vermeden gözyaşlarını sildi.
Hoseok yavaşça ayrıldı Kook'tan. Koltuğa güzelce oturdu, kafasını arkaya yatırıp tavanı izlemeye başladı.
Düşünceleri Jungo'nun sesiyle bölündü.
"Yoongi mesaj attı."
"Ne dedi?"
"Öz-"
"Vazgeçtim söyleme merak etmiyorum"
"Evet daha sonra yazmasını söyledim ve engelledim"
Hoseok küçük bir tebessüm etti ve konuşmayı sürdürdü
"Ben odama geçiyorum sen de napmak istersen yap"Hoseok odasına geçtiğinde Kook da Hoseok'a birşey olur -kendine birşey yapar- diye korktuğu için koltukta bekliyordu.
Jungkook bir süre sonra canı sıkılınca Hoseok'un kapısının önüne geçti içeriden ağlama ve yatak gıcırdama sesi geliyordu Kook ilk başta yanlış bir düşünceye kapılsa da sonradan Hoseok'un yatakta kendi kendine tepinerek ağladığını anladı kapıyı açmaya çalışsa da kilitli olduğunu fark etmesi uzun sürmedi.
"Hoseok can bahçem açsana kapıyı"
"Hayır ağzım yüzüm şişti çok çirkin görünüyorum"
Hıçkırıkları arasından konuşuyordu Hoseok"Hoseok saçmalama liseli ergen değilsin sen aç şu kapıyı yoksa kıracağım ve masrafları da sana kilitleyeceğim"
"Saçmalama ya"
"Hoseok kendine gel elin adamı sana orospu dedi diye sen orospu olmuyorsun"
"Haklısın ama..."
"Aması falan yok aç hadi kapıyı"
Hoseok ayaklarını sürüye sürüye kapıyı açtı. Kolayca ikna olabiliyordu, en çok da bu özelliği yüzünden üzülmüştü ya zaten. Yoongi'nin elleri güzeldi aşık olmaya ikna olmuştu, Jimin ona orospu demişti orospu gibi olduğuna ikna olmuştu.
Hoseok bunları düşünürken Kook konuşmaya başladı.
"Hümeğğa niye böğle yapıoğsun?"
"Kook, cidden modumda değilim"
"Farkındayım salak, moduna dön diye yapıyorum, şu an çok saçma davranıyorsun farkında mısın aşkım? Regl falan mı oldun acaba?"
"Saçmalama ya ben beni teselli et diye seni buraya aldım saçma sapan konuşacaksan çık odamdan ya!"
"Celallenme hemen nur yüzlüm ben seni teselli ederim"
"Et"
"Boşver be"
"Tamam ikna oldum" Hoseok tekrar ağlamaya başlamıştı.
"Ya of ağlama hemen yaa"
"Kook çok çok canım yanıyor ölmek istiyorum" artık bağıra bağıra ağlıyordu Hoseok.
Jungkook sadece arkadaşının eriyişini izliyordu başka birşey gelmiyordu elinden.
"Hoseok tamam bebeğim sakin ol lütfen"
"Jungkook çok seviyorum onu gerçekten vazgeçemiyorum"
"Hoseok yapma böyle lütfen sakin ol lütfen"
"Jungkook kendimi cidden sürtük gibi hissediyorum adamın sevgilisi var ve ben inatla onu seviyorum"
Hoseok'un artık konuşurken nefesi kesiliyordu kısık kısık konuşuyordu üstüne bir de başının dönmesi eklenince yatağa oturdu hala hıçkırarak ağlıyordu.
O ağlarken Jungkook onu yatar pozisyona geçirip saçlarını okşamaya başladı.Hoseok Kook'un bu hareketine asla dayanamazdı ve direkt mayışırdı yine öyle olmuştu mayışıp uyuya kalmıştı.
Oy ❤️ ben
Hadi görüşürüzzz💕💘🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çakma kasiyer (geçici bir süre)
FanficHoseok sürekli gittiği marketteki Kasiyer Yoongi'ye karşı bir şeyler hissetmeye başladı aga kalk sinav °genellikle texting