Kapitel 23.

3.6K 127 11
                                    

|| VARNING: detta kapitel innehåller sexuellt material så läs ej om du inte tycker om sådant. ||

-Oscars POV-

"Jag ska visa dig att jag är så mycket bättre än den där tjejen" Felix ord var lågt sensuella men med en hård underton.
Det han gjorde härnäst fick mig ur spår. Hårt tryckte han sina läppar mot mina vilket fick mig att flämta till och det tog han nytta av och tvingade in sin tunga in i min mun. Att försöka vinna dominansen nu var helt lönlöst så jag lät Felix tunga utforska varje vrå i min mun. Medan våra läppar masserades mot varandra vandrade Felix händer ner till min rumpa som han tog ett fast tag i och klämde till. Ännu en gång flämtade jag till och lät mina händer försvinna upp i hans sandblonda lockar. Felix händer smekte sig från min rumpa till mina höfter och lät ingen hud komma orörd.
Det som var det roliga i det här var att den där tjejen kände jag inget för eller hade inte någon som helst tanke till att gå på dejt med henne. Hon var så falsk och allt jag kunde tänka på var hur mycket bättre Felix är. Men när jag såg honom bli svartsjuk tog jag det tillfället i akt för att kunna reta honom. Händerna hade nu funnit sin väg fram till min framsida på badbyxorna. Där han la en hand hårt mot mitt skrev, vilket jag svarade till genom att frusta till.
"Du gillar det va?" Han viskade orden från min hals så att ingen annan skulle höra och lät sina händer smeka mitt nu styva kön från utsidan av mina badbyxor. Min hud bränder under hans läppar som lämnade märken och små kyssar längs min hals som skapade varma stöttar som far ner till mitt pulserande kön.
"Vill du att jag ska ta på dig?" Hans ord var mörka med en sensuell underton och fick mig att högt stöna till.
Jag litade inte riktigt på min röst att prata nu så jag nickade bara.
"Jag vill att du ska säga det" han lät sina händer vara kvar på mitt skrev men lät dom cirkuleras i ett lugnt tempo med ingen kraft alls.
"T-ta på m-mig" fick jag fram med en tyst och raspande röst mellan mina flämtande andetag.
"Ta på dig vart?" Är han seriös eller? Jag kan ju inte säga vart. Fast jag vill ju att han ska ta på mig där.
"Du vet vart" fick jag fram ändå.
"Nej, jag vill höra dig säga det" kan han bli mer irriterande eller?
"Ta på min kuk" så fort orden lämnade min strupe hettades mina kinder till och jag sänkte blicken ner i marken. Men Felix log nöjt och stoppade ner sin hand i mina badbyxor. När han kalla hand kom i kontakt med mitt kön stöna jag till och drog bak mitt huvud till dörren.
Felix hand jobbade i ett högt tempo och mina stön blev bara högre och högre.
"F-Felix ja-ag är nära" fick jag fram mellan mina flämtande andetag.
När Felix upp fattade mina ord saktade han ner på sitt handarbete till min stora besvikelse men innan jag hann yttra mina ord hade han kommit ner på huk och dragit ner mina badbyxor. Förvirrat tittade jag ner på Felix som tittade upp på mig med lustfyllda ögon och ett flin på läpparna.
"Vad- AHHHH" innan jag hann bli klar med min mening hade Felix mun omslutit mig och min mening blev ett högt stön. Felix mun jobbade fort och hans sög in sina kinder till max. Allt jag kunde göra var att blunda och njuta medan jag försökte hålla min ljud inne genom att bita mig på insidan av läppen då vi faktiskt var på en allmän toalett.
För att Felix inte kunde få in hela mig i sin mun använde han sin hand till hjälp och jag svär till Gud att jag hade kommit till himmelen. Handen och den blöta munnen samarbetade perfekt med varandra och innan jag visste ordet av det kom den vanliga känslan till min mage och min ögonlock trycktes ihop medan allt jag hade inom mig exploderade ut och hamnade i Felix mun. Jag lät mina ögon förbli slutna och lät orgasmen sprida sig genom kroppen. När jag kunde öppna mina ögon igen stod Felix framför mig med ett nöjt flin på läpparna.
"Jag tror jag fick fram det jag menade" hans röst var låg och nöjd. Hans flin besvarade jag innan jag förde mina händer upp till hans hår.
"Det tror jag också" med det sagt sammankopplade jag våra läppar.

-----------------------------

Ett väldigt kort kapitel men det är bara för att jag vill att snusket ska få ett eget kapitel.
Men jag tror nästa kapitel kommer väldigt snart det är bara det att nu har jag åkt ifrån min bebo och jag är väldigt ledsen pågrund av det såå.

En annan grej jag vill säga är att på sportlovet sa jag att jag hade skapat en blogg och så men den la jag ner för jag hade inte inspirationen eller tiden. Men i veckan pratade jag med en av lärarstudenterna som är i min klass och hon tyckte att jag skulle skaffa en blogg och lite om att hennes kompis har en och lite sådant. Sen tycker mina kompisar att jag skulle göra det. Så jag tror att den kommer upp snart. Vi får se. Men då skulle det betyda allt för mig om ni kunde gå in där och läsa den, kanske tipsa en kompis om ni tycker den är bra så att jag kan komma igång. Jag skriver här på Wattpad när den kommer upp.

Ha det bäst~Nemo💕😉

Kom ihåg att jag älskar er så jävla mycket att det inte går att beskriva.

Friends with benefits. >> FoscarМесто, где живут истории. Откройте их для себя