Sonunda günlerdir beklediģim gün geldi.Evet bugün uçaklarımıza binip Antalyaya uçacaktık.Çok güzel geçecekti.Tatille ilgili planlarımda vardı tabiki.Hiç bir dakikasını boş geçirmeyecektim.Son hazırlıklarımı yaptım.Evdeki herkes hazırdı.Havalimanına gitmek için Taksi ye bindik.Uçagın kalkmasına daha 1 saat vardı.Bizde yaklaşmıştık zaten.
.................................
Havalimanına vardık sonunda.Arabadan inip içeri doğru yürümeye başladık.Yaklaşık yarım saat sonra uçağımız kalkacaktı.Havalimanına doğru yürürken Emre bavuluna takılıp yere düştü.Çok sakar bu çocuk.
Herkes dalga geçer bir şekilde Emre ye bakıyordu.Çok gülmüştük.Bu sırada uçağın kalkmasına 10 dk.vardı.Hızlı adımalarla uçağa doğru ilerledik.Yerleştik ve kalkmasını bekledik.........
..............................................................Uçak yolculuğumuz sona erdi.Antalyaya vardık.Hepimiz yol yorgunuyduk.Otelimizi bulup anahtarlarımızı aldık.Odalarımıza yerleştik.Otelin servis olarak verdiği akşam yemeğini yemek için aşağı indik.Biraz yorgundum ama çok mutluydum.Yemeğimizi yedikten sonra odalarımıza çıkıp erkenden yattık..
..................................Sabah olunca kahvaltımızı yapıp erkenden dışarı çıktık. Babam ve Annem dolaşırken ben ve Emre sahile inip güneşlendik.Bir süre sonra annemle babam geldi.Biz Emre'yle birlikte denize girdik.Tatilimin en iyi kısmıydı.Hava kararana kadar dışarda eğlendik.En sonunda hepimiz yorulmuş olacakki bir cafeye oturup dinlenmeye karar verdik.Antalya çok sıcaktı Cafe ye geçip soğuk bişeyler içtik bu nedenle.Cafe den çıkıp ailecek sahilde dolaştık.Ordan otelimize geçip akşam yemeğimizi yedik.Odalarımıza geçtik.Babam yataģına yattı.Annem oturup televizyon izledi.Emre ve ben ise elimizde telefonlarımızla bişeylerle uğraşıyoduk.Bugünün yorgunluğuyla hepimiz yataklarımıza geçip uykuya daldık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-NAKİL ÖĞRENCİ-
ChickLit8.sınıfta okulundan ayrılan Betül'ün Yeni okuluna ve yeni arkadaşlarına daha yeni alışmışken babasının işinden dolayı başka bir şehire geçmek,başka bir okula da "Nakil Ögrenci" olarak gitmek zorunda kalması... ....... Yeni okulunda Babası okulun sa...