Cum te poate influenta,schimba un vlogger...
Toti ii stim,fiecare are cel putin un vlogger preferat caruia ii asteapta cu nerabdare postarile.
Eu am inceput sa ma uit la astfel de persoane de cam un an,pentru ca inainte nu foloseam prea mult internetul.Eu îi prefer pe vloggerii romani,pentru ca da frate sunt de-ai nostrii.Primul vlogger pe care l-am urmarit a fost Zmenta,in prezent mai am vreo 8 la care ma uit,dar el a fost primult pentru ca am dat intamplatotr peste el.
In fine...el nu m-a prea schimbat,ca sa zic asa,am preluat cateva vorbe de la el,dar acele cuvinte se invecheau repede.De cateva luni am dat peste domnul Codrin (Satana),il ador el a cam schimbat ceva la mine,indirect evident,nu am avut ocazia sa-l cunosc personal încă.
Ce a schimat el la mine? Eu inainte sa-l urmaresc nu prea injuram si nu prea foloseam cuvantul "in p**a mea" dar de cand il urmaresc ma abtin cu greu sa nu folosesc astfel de vorbe.Tot de la el am invatat multe injuraturi pe care nu le mai auzisem pana atunci.Chiar daca e asa eu tot il urmaresc,cum zice si el "important e sa te doara-n p**a de ce zic altii" si are dreptate,faci ce vrei vorbesti cum vrei.
Îmi place foarte mult si Tequila,e si olteanca poate de aceea are un plus(ca sa stiti care-i faza cu oltencele trebuie sa cititi prima carte).Îmi place la ea foarte mult faptul ca se distreaza la maxim cu prietenii ei,atat in viata de zi cu zi cat si atunci cand filmeaza.Prin asta probabil vrea sa arate ca viata-i scurta si merita traita intens alaturi de cei care te fac fericit.
Anne Marie o alta persoana care-mi incanta privirea,îi ador sfaturile,iar de cand o urmaresc vad unele lucruri altfel.
Eu ii respect enorm pe oamenii acestia pe care i-am descris dar si pe restul despre care nu am zis nimic.
CITEȘTI
Cum te schimbă tot ce te înconjoară
FantasyAceasta nu e o carte,nu trebuie citit fiecare capitol pentru a putea intelege,aceasta e un fel de revista care contine unele dintre lucrurile care pe mine m-au marcat,dar poate si pe unii dintre voi.