Abia asteptam sa scriu despre acest subiect cunoscut de toata lumea. Acum in timp ce scriu asta am o durere insuportabila de cap si pentru ca deseori alcoolul provoaca asemenea simptome m-am gandit sa scriu putin despre el,chiar daca durerea mea nu e de la el,acum.
Asadar,eu cred ca,fiecare dintre noi a consumat cel putin o data in viata putin sau mai mult alcool,e imposibil sa spuna cineva ca nu a gustat,cel putin un sortiment de bautura alcoolica.
Cand am inceput eu sa consum?
Eu am inceput sa consum alcool mai mult decat este prescris,cam prin clasa a10-a,primii 3 ani de liceu m-au trecut prin multe lucruri pe care initial nu le planuisem.
Astfel pe la 16 ani am inceput sa explorez foarte mult cluburile de noapte,Clujul capitala tineretului,cluburi multe,tineri peste tot,nu ai cum sa te abtii,camaradul meu era Eduard,eram de aceeasi varsta,el a fost primul cu care m-am imprietenit cand m-am mutat in Cluj.
Erau nopti in care mergeam in club,iar dimineata ne suna alarma si ne anunta ca trebuie sa mergem la scoala,de exemplu in clasa a11-a am mers cu ceva prieteni la o petrecere eu in ziua urmatoare urma sa dau teza la romana,auci,dar a iesit bine.
Chiar daca eu consumam foarte mult alcool,si nu pentru ca eram trist sau nervos,dar imi placea mie foarte mult senzatia aia,parca plutesti,chiar daca faceam asta niciodata nu mi s-a intamplat sa dau pe afara sau sa uit ce am facut sub efectul alcoolului. Dimineata eram mort,gura uscata,dureri de cap,ameteli,dureri de ficat,le stiti si unii dintre voi.
Adoram vodka,uneori mai puneam si putin suc in ea sa nu ma ameteasca atat de repede,dar rar se intampla asta,whiskey-ul era si el preferatul meu,alaturi de vinul rosu,am avut multe bauturi preferate,nu are rost sa le enumar.
Cum m-a schimbat pe mine acest aspect?
Pai,nu mai eram la fel de concentrat pe scoala,aveam in gand doar fete,alcool si cluburi,consumam alcool pana si acasa,chiar daca in cantitati mici,daca in continuare faceam asta probabil acum eram pe la dezalcoolizare,nici in sportul pe care-l practic nu mai eram atat de bun,plus ca ma dureau foarte tare unele parti ale corpului.
Am isit din starea asta de "obsedat dupa alcool" cu ajutorul celor de la MMA,in special antrenorul mi-a zis sa nu-mi distrug corpul cu astfel de tampenii,ba chiar m-a pus sa aleg intre sport si alcool,si evident am alesc sportul.
Recunosc,si azi mai beau alcool,dar nu atat de mult si nu atat de des. Recomand celor care sunt ca si mine sa se gandeasca de doua ori inainte sa bea fara masura.
Eu am fost oarecum un caz fericit pentru societate,dar sunt foarte multi alcoolici agresivi,care isi pierd mintile,nu le mai pasa de cei din jur,nu se mai inteleg cu familia,îi fac pe toti sa sufere doar pentru putina senzatie care oricum dispare,dar vorbele si palmele pe care le dai altora,nu dispar atat de usor.
CITEȘTI
Cum te schimbă tot ce te înconjoară
FantasyAceasta nu e o carte,nu trebuie citit fiecare capitol pentru a putea intelege,aceasta e un fel de revista care contine unele dintre lucrurile care pe mine m-au marcat,dar poate si pe unii dintre voi.