La varsta de 14 ani,cand m-am si mutat in Cluj de unul singur eram foarte slab,nu aveam nici grasime nici muschi.Din aceasta cauza mult radeau de mine si nu prea aveam prieten. Intr-o zi am dat peste un afis pe care erau scrise cateva detalii despre o sala de MMA si cum ca ar astepta noi persoane.
In urmatoarea zi m-am dus acolo sa-mi incerc si eu norocul,acolo nimeni nu radea de mine,nimanui nu i se parea ca arat ca un ciudat,respectul era imens in acea incapere,toti se respectau reciproc.
Cum m-a schimbat pe mine acest sport?
Pai,am inceput sa-i respect mult mai mult pe cei din jur,chiar daca este un sport in care castigi doar daca nu-ti pasa de celalalt.Am devenit dur cand era vorba de greselile altora,daca cineva ma enerva sau ma deranja comportamentul lui eu incepeam sa-i vorbesc urat,incercam sa ma calmez,sa nu dau imediat cu pumnul. O singura data m-am batut cu cineva,asta a fost pe la inceputul clasei a 11-a,ma enervase foarte rau ca tipul ii vorbea urat colegei mele de banca si uneori o lovea foarte brutal pe maini,fund,o data i-a dat si o palma peste față,ea era fosta lui iubita si el nu suporta ca ea sa nu mai fie a lui.
Nu m-am lasat nici in ziua de azi de acel sport care mi-a umplut de nenumarate ori corpul de vanatai si sange. Desi era dureros mie imi placea,adica sa fim sinceri,ce nu e dureros in viata? Hmm... practic totul e dureros,orice lucru simplu te face sa suferi,fie te doare trupul fie sufletul.
MMA e parte din viata mea,vanataile sunt deja prietene cu mine,nici nu le mai vad,nu le mai simt. Cred ca viata mea e aceea de artist,pana si luptele subt arte.
Pana la un moment dat eram si eu foarte dur pentru ca intr-un fel asta ma invatau aceste arte,ceva m-a schimbat...
》》》 (Ce m-a schimbat? Asta face parte din capitolul viitor,asta doar daca e cineva interesat,evident) 》》》
CITEȘTI
Cum te schimbă tot ce te înconjoară
FantasyAceasta nu e o carte,nu trebuie citit fiecare capitol pentru a putea intelege,aceasta e un fel de revista care contine unele dintre lucrurile care pe mine m-au marcat,dar poate si pe unii dintre voi.