Benden Reklamcı Olur mu ?

9 0 0
                                    

Kendim ,olmak istediğim kişi ve hayal gücüm...
Olmak istediğim kişi , sorduğum sorunun cevabını verme mi sağlayan hayali yanım."Reklamcı olmak " belki de hayal dünyamın serüveninde son nokta. Gerçekten iyi bir reklamcı olabilmek miyim , yada en önemlisi benden reklamcı olur mu ? Bunun cevabı henüz bilmiyorum. İstemek yetseydi her şeyden çok bunu istediği mi biliyorum...
Çizimle aramın iyi olması bana bu bölümün kapılarını araladı. En büyük tutkum boyalar ve sonsuz çizimler. Belki de içime kapanık olmamın temel sebebi budur. Konuşmaktansa çizmeyi tercih ettiğim doğru. Diye bilirsiniz o zaman nasıl iletişimci hatta iyi bir reklamcı olacaksın diye. Ama benim en büyük iletişimim duygularımla boyalar eşliğinde anlattıklarımda. Bir yandan duygular çok hoyrat bir yandan da çok sakin. Çizmek için illa ki boya ve beyaz bir sahfanız olmasına gerek yoktur. Eller duyguyu döker gözler çizer. Ben kendimi iletişimle aşmaya geldim. Uçsuz bucaksız olmasa da kendimi ufkumun görebileceği kadar geniş yeşil bir alanda görüyorum. Aklım ruhum yeniliklere . Beni ayakta tutan da bu.İlham verici hayallarim aklımın ovalarında koşup duruyor. Nerdeyim ben ? Reklam nerde ? Yorgun muyum ? Yorgunluk tan mutluluk duyarım. Her gün bir sürü farklı yüz görüyoruz. Birçoğunu içimizden eleştiriyoruz. İçsel de olsa iletişime geçiyoruz. Bunlarda bir yaratıdır. Reklam da iletişimde bu yaratının peşindedir. Ben bu yatarıyı yakalamak için çıktım yola. Benden reklamcı olur mu ? Reklam nerde ? Reklam her yerde . Sonsuzluk varsa hayal gücünde , motivasyon varsa , insanlardan görü yakalayabiliyorsan reklam vardır.

Ben Reklam Kokar Mıyım ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin