Günün şarkısı;ATE~diğer yarım
Düşünmeyi bırakıp jeongun odasına adımladım.Hâlâ bana şaka yapıyor gibi geliyordu açıkçası yıllarca hiç beni sevdiğini hissetmedim hep arkadaşıymış gibi davrandı bana çünkü.
Kapının önüne geldiğimde gördüğüm manzara çok güzeldi.
İçeride oturuyordu,her zamanki gibi gerildiği için ayaklarını sallayıp dudaklarını ısırıyordu gamzesini yediğim."Ah hyung neden dikiliyorsun orada gel içeri"
Yakalandım sanırım ama neyse
"Geldim ekmeğim geldim""Ee hyung ne yapıcaz şimdi sen emin misin beni sevdiğine"
"Ben eminim hem de yıllardan beri peki sen emin misin?"
"Eminim de yıllardan beri derken?"
"Boşver sonra anlatırım.Madem birbirimizi seviyoruz yapacak çok bir şey yok"
"Nasıl yani hyung*
Dibine girdim birazcık heyecan yapması için
"Bana hyung deme artık bence,sevgilim olur musun jeongum"
"Aa o mânâ da olurum tabi hyung hem de büyük bir zevkle ama hyung demeyi hemen bırakabilir miyim emin değilim"
Sevdiğim adama sıkıca sarılırken gülüp yanaklarına öpücükler bırakmayı da ihmal etmiyordum.Ben öperken onun kıkırdaması kalbimi eritiyor, ah bu çocuk cidden çok güzel. Isterse her zaman hyung desin umrumda değil.
"Istediğin zaman bırakabilirsin demeyi sen rahat et yeter meleğim"
"Hmm peki o zaman bu gece benle uyur musun hep istemiştim bunu"
"Olur tabi ama gecenin bir yarısı gelip öpmeyeceksen"
Kahkaha atmaya başladığımda yüzünün kızarmasını izliyordum. İlk yazdığı mesajda dediği şeye atıf da bulunmuştum.
"Ya hyung deme öyle ciddiydim ben hem iznin olmadan yapmam öyle bir şey"
"Şaka yapıyorum jeongum hem daha küçüksün o mânâda öpemem seni ve sende beni tamam mı?"
"Çok kuçük değilim 20 yaşındayım ama tamam hyung aa şey sevgilim diyecektim. Ve sen pijamalarını giyip gel uyuyalım"
"Peki gidip giyineyim kızarmış ekmek sende değiş üstünü"
Ben kaçarken arkamdan gelen terlikden son anda kurtuldum.
Geri döndüğümde jeong beni Yatak da bekliyordu. Bir insan her haliyle güzel olur mu kardeşim bu çocuk oluyordu işte.
Yıllardır beklediğim sevgilimin yanına kıvrılıp kendimi huzurlu bir uykuya bıraktığımda herşeyin güzel olması için dua ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASOREXIA seungin~Text
Fanfic"Sanırdım ki aşklar ancak filmlerde böyle" Başlangıç:15.08.2022 Bitiş;24.08.2022