12. bölüm FİNAL

209 11 22
                                    

Duygularınızı yazın lütfen satır aralarında merak ediyorum nasıl hissettiginizi lütfen şarkıyı açıp okuyun

doktor kontrolleri yaptıktan sonra çıkınca içeri bizimkiler girdi.En arkada da jeongin ama neden sarışın değil ki kaza geçirdiğim gün sarıydı saçları.Hatta hepsinin saç rengi değişmiş.

"Seungmin iyi misin"

"İyiyim chan hyung da sizin saç renkleriniz farklıydı,hemen niye boyattınız ki"

"Seungmin"

"Efendim changbin hyung"

"Hemen değiştirmediler saçlarını,6 aydır komadasın sen"

"Ne ne demek 6 aydır komadayım, jeongin doğruyu mu söylüyorlar"

"Evet hyung 6 aydır uyuyorsun"

"Hyung deme işini aşmıştık ama güzelim nerden çıktı yine"

"Hyung ne diyorsun hep hyung diyorum ben sana"

"Ahhaha güzel şaka nasıl iknâ ettin diğerlerini"

"Jeongin canım yeni uyandı kavrayamıyor daha,gitme üstüne"

"Tamam sevgilim ama hep hyung diyorum zaten böyle demesi garip"

"Seungmin doktoru çağırayım mı? niye terledin bu kadar, kalp atışların da hızlı"

"Istemiyorum ne olduğunu anlatın bana sadece,minho hyung neden jeongine canım diyor jeongin neden ona sevgilim diyor ANLATSANIZA BAKACAĞINIZA"

"Tamam bağırma kötü olacaksın.jeonginle minho sevgili ya, seungmin neden ağlıyorsun dur"

"Ağlamıyorum anlatın lütfen ve jeongin"

"Efendim hyung"

"Sen anlat lütfen"

"Pekala.6 ay önce minho bana çıkma teklifi etmek için bir yere götürdü hepimizi.Ama onun dışında kimse bilmiyordu. Neyse işte oturduk sohbet falan ettik, bana bir şey demek istediğini söyledin o ara minho jeongin seni seviyorum dedi bana. Ben de itiraf ettim onu uzun zamandır sevdiğimi. Sen şok olmuş bir halde dalga mı geçiyorsunuz benle, bugünü mü buldun hyung diye bağırıp gittin.Chan hyung peşinden gitmeyelim kafasını dinlesin, strestendir dedi. Keşke dinlemeseydik onu yurda gittiğimizde hastaneden aradılar araba kazası geçirmişsin.O günden beri yatıyorsun böyle."

"Şakanız güzelmiş, araba kazası geçirdim ama sen yanımdaydın bandana uçmuştu senin için alacaktım sonra bana araba çarptı"

"Seungmin"

"Efendim hyunjin"

"Bandana dediğin mavi miydi? polisler elinde bulmuşlar"

"Evet maviydi jeonginin doğum gününde vermiştim"

"Hyung benim doğum günümde komadaydın sen, ondan önce de lego hediye etmiştin"

"Rüya mıydı yani o kadar anı"

"Ne anısı seungmin ne diyorsun"

"Minho hyung bir süre konuşma olur mu canımı yakıyorsun"

"Peki seung nasıl istersen"

"Jeongin dışında herkes çıkabilir mi konuşmam lazım onla"

"Tamam seungmin çok yorma ama kendini hadi beyler"

"Minho hyung sende lütfen"

"Seungmin sevgilimi tek bırakmak istemiyorum senle, dövecek gibisin"

"Hyung ben ona zarar vermem lütfen"

"Peki nasıl istersen,sevgilim bir şey olursa seslen"

"Tamam seslenirim"

Kalbim acı içinde yanıyordu şuan. Aylarca yaşadığım herşey rüya mıydı gerçekten. Ben sevgilimi, papatyamı kaybetmek istemiyorum, keşke hiç uyanmadan onunla olabilseydim, mutlu olurdum en azından. Ama şuan elimde sadece kalbi kırık bir ben ve bensiz aylarca mutlu mesut yaşamış jeongin ve minho ikilisi var.

"Hyung ne konuşacaksın benle"

"Jeongin beni hiç mi sevmedin, neden minho hyunglasın şuan"*hıçkırık*

"Hyung ağlama lütfen en başından beri minhoyu seviyorum zaten biliyorsun anlattım kaç kere"

"Jeongin ben hatırladım şimdi,hep seni sevdim sen bana minhoyu anlatırken bile senin adına mutlu oldum ben en azından sen sevdiğine kavuşacaksın diye sustum.O gün minhoyu unuttuğunu sandığım için de sana açılacaktım, o benden önce davrandığı için çok kötü hissettim. Kaçıp gittiğimde ise ağlıyordum ve bandana yola uçtuğu için peşinden gittim çünkü sana verecektim onu."

"Hyung üzgünüm senin sevgini göremedim. Ama zaten karşılıklıydı aşkım hem bu rüya işi ne"

"Komada kaldığım süre boyunca senle sevgiliydim, bana çok iyi geldin.Jeongin nolur bırakma beni yalvarırım, tekrardan eskisi gibi olmak istemiyorum.Canım yandı,her gece ağlamak yorucuydu. Sonra sen geldin hyung seni seviyorum dedin, her gece beraber uyuduk, saçlarını öptüm, beraber karakola düştük, günlüğüme hep güzelliğini yazdım ben cid-"

"Hyung yeter minhoyla sevgiliyim ve mutluyum. Üzgünüm ama sana karşı bir şey hissetmiyorum. Rüyanda ne gördüysen lütfen sana kalsın anlatma daha fazla. Şimdi gidiyorum ben, sende güzelce dinlenip çık hastaneden"

"Jeongin gitme canım yanıyor"

"Jeongin bakar mısın bana"

"Ne oldu hyung"

"Son bir defa bir şey söylemek istiyorum rüyamda ki gibi"

"Ne diyeceksin"

"Seni öpmek istediğimi söylesem ne söylerdin"

"Minhonun seni döveceğini söylerdim hyung"

Sanırım yine tek başına kaldım. Eskisi gibi olamam belki ama unutmaya çalışıp yine geceleri ağlayabilirim.

_________________

Bir hikâyenin sonuna geldik🥺 böyle bitmesini beklemiyordum kafamda yoktu hiç.Bir anda aklıma geldi ve yazdım.lütfen sövmeyin bana başka türlü bitirmek gelmedi aklıma. Çok çok vicdan azabı çekiyorum güzel sonla bitiremediğim için özel bölüm yazıp mutlu yapabilirim belki
Lütfen seungminime çok sevgi gösterin😔
Ve sağlıcakla kalın

BASOREXIA seungin~TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin