0.5

5 3 0
                                    

Uzun teneffüs olduğunda ayağa kalkıp ağır adımlarla kantine inmeye başladım. Kantin dolup taşmıştı. Bu iyi bir şeydi çünkü onu rezil edecektim.

Biraz bekledikten sonra Doruk gülerek bana doğru geliyordu. Etrafı kontrol etti, hiç bir hoca göremeyince 'Millet' dedi ellerini birbirine hızlıca vurarak.

'Herkes bir buraya bakabilir mi?' Bütün bakışlar bana ve Doruk'a dönmüştü.

'Heh, güzel' dedi Doruk ve bana döndü.
'Kumsal. Ben senden ayrılıyorum'

Sessiz kantin birden vızıltılarla doldu. Kimisi 'sonunda' diyordu. Kimisi 'kız benim abi' diyordu. Kimisi ise 'oha' diye bağırıyordu.

İçimdeki hisleri yüzüme vurmamakta ısrarcıydım.

'Seni Selin'le aldattım!' İşte şimdi duygularım yüzüme HD olarak vuruyordu.

Donup kalmıştım. Yanlış mı duyuyordum? Aldatıldım mı ben?

Selin benim ezeli düşmanım. Benden korkar ama elinden gelen her şeyi yapar bana.

Bütün gözler üzerimdeydi ama ben Doruk'a bakıyordum.

Alayla yüzüme bakmaya devam ediyordu.

'Kim kimi rezil edecekmiş?' dedi.

Altta kalmak istemiyordum. Ama ilk defa diyecek söz, sokacak laf bulamıyordum.

'Ne?' Diyebildim sadece.

'Kızım sen kendini zeki falan mı sanıyorsun ya? Aptalın tekisin'

'SIKERIM SENI LAN DÜZGÜN KONUŞ KUMSAL HAKKINDA' dedi biri. Kalabalığın içinden Doruk'un üzerine atladı ve çığlık sesleri yükselmeye başladı.

Kimin vurduğunu görmek için yaklaşmaya başladım ama Eda ve Cihan beni tutup oradan uzaklaştırdılar.

~

Bizimkilerle dertleştik ve çok iyi gelmişti.

'Peki Doruk'u döven çocuk kimdi?'

Can atladı 'Tanımıyoruz ama ağzına sıçmış yani. Patır patır'

Gülmeye başladık ama pek uzun sürmedi çünkü uzaklardan bir ses 'Kumsal' diye bağırıyordu.

'Doruk?'

'Kumsal bu ne demek oluyor?' Diyerek yüzünü gösterdi ve ben birden gülmeye başladım.

'GULME KUMSAL! SEN BENI NASIL ALDATIRSIN?' Afalladım.

'Ne? Ben seni aldatmadım be'

'Bunları yapan senin sevgilin olduğunu söyledi ama'

Doruk çok sinirlenmişti. Kızarmaya başladı ve birden kolumu tutup sıktı.

'Sevgilim falan değil. Ben senin gibi kaşar mıyım lan. O elini de çek götüne sokarım yoksa'

'Çekmiyorum lan. Ne yapacaksın sevgilini mi arayacaksın?'

Can ve Cihan bize doğru yürüyünce onları durdurdum.

'Evet lan! Sen aldatınca okey, ben yapınca niye böyle oldun lan. Erkeklik gururun mu incindi'

Beni kendine çekti 'Bana bak Kumsal, benimle düzgün konuş'


Herkes film izlermiş gibi izliyordu.

'Çek elini!'

'ÇEKMİYORUM, O ÇOCUK KIM?' O kadar sinirliydi ki kolumu daha fazla sıktı.

'DORUK, YA ELİNİ ÇEK YADA AZ SONRA ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK'

Oralı bile olmadı.


'Sen kaşındın'  dedim ve erkekliğine dizimle vurdum!

Herkesten oha sesleri çıkıyordu. Doruk eğilip karnını tutunca yanına yürüdüm ve saçını çekip bana bakmasını sağladım.

'Bir daha canımı istediğin zaman yakarsan bu kadar hafif kurtulamazsın.' dedim tüm sakinliğimle. Ve kafasını sertçe bıraktım.

Doruk inliyordu.

FEVRİ KIZ | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin