Daha sonra babamların yanından ayrılıp sakinleşmeye ve toparlanmaya çalışıyordum ilk defa boyle olmuştu sanki hem.miğdem bulanıyor hem tansiyonum düsüyor hemde vücut ısım git gide artıyordu.Yemekler yendi sofralar toplandi. Aile büyükleri kendilerince gruplaşmişlar sohbet ediyorlardi .Daha sonra tatlı ve çaya sıra gelmısti.O da bende mutfaktaydık. Benden tatlı için çatal istedi kuzeni yani enistemin kardesiyle eski sevgilileri hakkında sohbet ediyordu can kulagıyla dinliyordum bir yandan da çatal arıyordum şanssızlik catal kalmamıstı. bana çabuk olmamı sürekli tekrarlıyordur en sonunda sinirlendirdi ve bende bulduğum ilk tatlı kaşığını masaya sertçe vurarak 'kaşık olur mu beyefendi' dedim sadece tebessüm edip tesekkr etti. Mutfak toparlandıktan sonra salona geçtik gençler grubu. Kimsenin elinde telefon yokken ben o zamanlar sevgilimle mesajlasıyordm elimde telefon salona girdim ve oturdum Daha sonra uzun uzun süzerrk çıkardi telefonunu cebinden şu asosyalleri protesto edelim dedi kafamı kaldırmamla göz göze gelmemiz yine bir oldu. Aşık mi oluyordum ben? yo yo olmaması gerek diye içimden gecirirken telefonu cebime attım ve gidene kadar hic çıkarmadım. Sohbet iyi sardı. enistemin kücük kardesi kulağıma eğilip 'Nasıl ama?' sorusunu yöneltti.Gözlerim koskocaman oldu ellerim titredi.Sanırsam o da duymuş olmalıki sinirli bir sekilde enistemin kardesine kızdı.İyi hoş zaman gecirdik.Ve sonra gitmek icin hazirlanıyorlardı. Gitmemelerini istemiyordum Fazla alışmıştm ona. En güzel günlerden birinin daha sonuna gelmis ve günün sonunda anlattıkları kadar varmış diyebildim.
Gider gitmez eniştemin kücük kardeşi onun facesinden bana istek attı. bende kabul ettim. Sanırsam o bendeko heyecanı anlamış gibiydi. Peki ya sevgilim ne olacaktı?