1

120 8 0
                                    

Седях с приятелите ми в любимото ни кафене, където работи единия от тях и си говорехме, докато не усетих телефона ми да вибрира в джоба на дънките ми. Извадих го за да погледна какво става и видях, че някой ми е писал.

Непознат номер : къде по дяволите си глупако?! Чакам те вече час, ако до 15 минути не си тук, ще те убия!

Джимин : ъъъ имате грешен номер.

Непознат номер : не ми прави тоя номер отново не съм в настроение.

Джимин : съжалявам, но наистина не съм човека когото търсите, приятен ден!😊

Непознат номер : какво по дяволите
човече?!

Видях съобщението, но реших да не отговарям, очевидно човека нямаше да ми повярва. Сложих телефона си в джоба ми и продължих разговора с приятелите си. Половин час по-късно решихме да се приберем, защото имахме да учим за изпит за следващия ден.
Когато се прибрах нахраних котката си Честър и седнах да уча. Пет минути по-късно телефона ми извибрира, погледнах го и видях, че същия човек ми е изпратил съобщение отново.

Непознат номер : току що разбрах, че наистина съм объркал номера така че...сори.

Джимин : о няма проблем случва се😊

Непознат номер : момиче или момче си?

Джимин : момче а ти?

Непознат номер : и аз, как се казваш?

Джимин : не съм луд че да си казвам името на някакъв непознат, може да си 60 годишен педофил или изнасилвач и после да ме причакаш пред нас и да ме отвлечеш или не не може да си канибал, който яде млади момчета за закуска.

Непознат номер: уау оскара за най-драматичен пич направо тича към теб.

Джимин : много забавно педо.

Непознат номер : педо?

Джимин : накратко от педофил

Непознат номер : да знам какво означава, за пръв път някой ме нарича така.

Джимин : почти съм убеден, че всеки педофил би го казал.

Непознат номер : интересно от къде знаеш какво би казал един педофил.

Джимин : гледам новини ясно🙄

Непознат номер : да сигурно🤣

Джимин : след като разбра че не съм този дето търсиш, смятам че разговора ни трябва да приключи тук, така че чао и повече не ми пиши или ще се оплача в полицията, приятен ден господин педофил😊

Непознат номер : сериозен ли си?

Непознат номер : ехо

Непознат номер : знам че четеш какво пиша отговори ми.

Непознат номер : по дяволите ако искаш, няма да се занимавам с теб.

- - - - - - - - - -
Това беше първа глава надявам се да ви хареса 😘

- - - - - - - - - - Това беше първа глава надявам се да ви хареса 😘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Джимин и Честър🥰🥰🥰

 Jikook texting Where stories live. Discover now