13

53 7 3
                                    

NEW FRIENDS

WorldwideJin : хораааа пристигнахме къде сте?

SleepyYoongi : с Джимин легнахме да поспим като пристигнахме и той още спи, а аз съм до магазина.

JK : аз съм на плажа можете да дойдете след като се оправите

Taebear : ИДВАМ БЕСТИИИ

JK : айде по-бързо, че умрях от скука

Taebear : ИДВАМ СКЪПИИИ

Little shit : може ли и аз да дойда? 🥺👉👈

Taebear : разбира се, хайде всички на плажно партии 🥳🥳

Little shit : окей идвамеее

WorldwideJin : някой да събуди Джимин

JK : аз ще отида и без тва ми писна да седя сам

SleepyYoongi : внимавай глупако

JK : успокой се сръдльо просто ще го събудя

SleepyYoongi : ти на кого викаш сръдльо бе малък келеш

JK : внимавай как ми говориш, не знаеш с кого си имаш работа

Taebear : Jungkook стига

WorldwideJin : стига момчета на плажа сме, кво сте се впрегнали?

JK : кажи го на приятеля си

Little shit : @jk ти отивай да събудиш Джимин

JK : окей

- - - - -
Pov Джимин :

Усетих, че някой ме прегръща и се събудих. Беше приятно и миришеше на прекрасен одеколон, затова се сгуших още повече.

- добро утро спяща красавице време е за ставане.

- ммм Jungkook още 5 минути.

Чакай Jungkook?

Веднага се отдръпнах, обърнах се и го видях да ми се усмихва с тъпата си красива усмивка.

- какво правиш тук и къде е Йонги хюнг?

- до магазина, другите са тук и дойдох да те събудя за да ходим на плаж, но изведнъж не ми се ходи при тях.

Той ме придърпа отново към себе си, само че този път бях с лице към него и той зарови лицето си във врата ми.

Изчервих се и се опитах да го отблъсна, но той беше доста по-силен от мен и не помръдна.

- вече говорихме за това.

- не съм виновен, че не мога да ти устоя, нямаш представа колко те искам.

Той ме погледна и някак си не можех да сваля поглед от него. Видях как се приближава и беше на сантиметър от това да ме целуне и за моя изненада не го отблъснах.

Когато видя, че не се отдръпвам се приближи още и ме целуна. Отвърнах на целувката без да се замисля.

- какво по дяволите правите?!

Отдръпнах се от Jungkook и го бутнах, а той падна от леглото.

- Хоби какво правиш тук?

- дойдох да ви проверя, защото много се бавехте, какво щяхте да правите, ако беше Йонги или някой друг?!

- аз лично нищо, би ми било яко да видя как този идиот изпада в ярост гледайки как целувам гаджето му.

-  Jungkook!!

- просто казвам.

- слушайте Йонги хюнг ми е приятел както и вие, няма да участвам във вашите афери.

- чакай Хоби не му казвай нищо това не означаваше нищо, беше просто грешка.

- да продължавай да си го повтаряш, хайде оправяй се Джин хюнг започна да поръчва коктейли.

- няма дори обяд още, а той вече почва с алкохола.

- той си е такъв.

- добре аз ще ви чакам отвън.

Jungkook излезе а Хоби не спираше да ме гледа осъдително.

- не ме гледай така.

- искаш да ти ръкопляскам ли?

- ти си най-добрия ми приятел трябва да си на моя страна.

- аз съм на твоя страна винаги, но не мога да се сдържа когато правиш глупости, кажи ми какво става в тази твоя глава.

- честно казано нямам представа, напоследък имам чувството, че с Йонги хюнг не си подхождаме особено, но не знам може би просто съм объркан и  Jungkook не спира да ме подлудява по много начини.

- според мен трябва много внимателно да помислиш относно чувствата си. Йонги хюнг е добър човек, познаваш го от години докато за Jungkook не знаеш на практика нищо.

- оф какво да правя?

- хайде успокой се и да отидем да се забавляваме има време да помислиш за всичко, но според мен не е добре да се виждаш с Jungkook, имам странното чувство че не е това за което се представя.

- какво имаш предвид?

- нищо хайде преди Джин хюнг да е влязъл с вратата да ни търси.

След като се облякох долу горе прилично, излязохме от стаята и както беше обещал  Jungkook ни чакаше отпред

Спогледахме се за секунда, но той бързо отмести поглед, изглеждаше ядосан, явно е чул разговора ни с Хоби.

Това определено щеше да бъде кошмарна почивка.

- - - - -

 Jikook texting Where stories live. Discover now