Dreamcia//
Był późny wieczór, około 22. Wróciłam do mieszkania, witając mojego kotka siedzącego na korytarzu.
Położyłam zakupy na stole i zabierając czekoladowe płatki, poszłam do pokoju.
Siadłam na fotelu przy biurku i patrząc w klawiaturę, zrozumiałam jak mało osób znam. W mojej szkole nie za bardzo mam bliskich przyjaciół. Może to było przez moje nietypowe zainteresowania?
W każdym razie nie powinnam o tym tak rozmyślać, myśląc o tym tylko czuję się coraz gorzej. Nie mogę zostawić tego tak dalej. Włączyłam komputer i głośniki stojące obok. Puściłam moja ulubiona playlistę i odpalilam discorda. Napisałam na jednym serwerze.Dreamcia
@everyone
Chcę się ktoś poznać???Odpisało mi kilka osób, przejrzałam ich konta, jednak żadne mnie nie zainteresowało. Jednak po 2 minutach pod moją wiadomością, odpisała pewna dziewczyna.
Nekosia^^
Ja mogę!!! Proszę ❤️
Na jej awatarze, zobaczyłam osobę w masce kota na tle miasta. Jej opis spodobał mi się, wydawała się ciekawa i uroczą osobą.
Zauważyłam że wysłała mi zaproszenie do znajomych, natychmiastowo dodałam konto do znajomych. Na naszej konwersacji zobaczyłem już wyświetlającą się wiadomość.Nekosia^^
Hejka!! Jak się czujesz, co porabiasz??
UwUDreamcia
Cześć! Czuję się dobrze, właśnie poszukiwałam kogoś z kim mogłabym się zapoznać, wydajesz się super miłą osóbką. Mam nadzieję że faktycznie taka jesteś :D
Nekosia^^
Awww OwO
Miło mi >_<OwO, UwU? I te inne słodkie akcenty? Jeszcze nikt tak do mnie nie pisał, oczywiście nie przeszkadzało mi to, poprostu jeszcze takiego czegoś nie widziałam.
Cóż, tak wsumie to te ,,emotki" dają jej pewnego rodzaju urok i charakterek,
serio.Nekosia^^
Halo ???
Jesteś tam?Dreamcia
O
Przepraszam
Zagapilam sięNekosia^^
Nie no, to nic takiego :3
Chciałabyś napisać coś o sobie???
Nie chcę być nachalna ale troszkę mało o sobie wiemy :^Kilka jej słów sprawiło że przez parę minut rozmyślałam o tym, niczym więcej. Ona naprawdę ma coś w sobie.. Wydaję mi się że mamy szansę na zostanie przyjaciółmi. Może znam ją kilka minut, ale czuję to głęboko w sercu.
Dreamcia
Mam 15 lat, chociaż pomimo tego mieszkam sama. Jestem w fandomie dsmp, tak jak moja nazwa wskazuje.
Moim ulubionym kolorem jest pudrowy róż i zielony. Oraz mam małego słodkiego kotka :3Zapomniałam napisać że używam xenogenders.... Obawiałam się napisać jej o tym, wiem że takie osoby żądło kiedy są akceptowane. Po krótkim zastanowieniu postanowiłam że okłamywanie jej naprawdę nic nie da, skoro po paru minutach znajomości poczułam jakbyśmy znały się od zawsze. Kiedy zauważyłam że neko chciała coś napisać przerwałam jej postanawiając podzielić się moimi zaimkami.
Dreamcia
A
I zapomniałam ci jeszcze wspomnieć o moich zaimkach.
Neozaimkach...
Używam zaimkach neko/nekoslef i dream/dreamself. Mam nadzieję że nie będzie ci to przeszkadzać, prawda???Chwilę zastanawiałam się, czy na pewno wysłać ta wiadomość. Jednak pod plywem impulsu nacisnęłam jeden z klawiszy.
ścisnęłam pluszaka, uroczą żabkę leżącą na moim biurku, i oczekiwałam na reakcję.Nekosia^^
Ooo
Nie ma problemu^^
Sama używam xenogenders i neozaimków, wszystko jest dobrze :3
Wydajesz się super, naprawdę OwOUpuscilam pluszaka i położyłam głowę na biurku czując ulgę w środku. Prawie zrzucając płatki na dywan, no cóż takie moje szczęście.
Nagle ogarnęła mnie myśl, przecież ona zapytała mnie o to kim jestem.
Ja tego nadal nie zrobiłam...Dreamcia
Aw dziękuję
cieszę się
A tak właściwie to kim jesteś ty??
Bardzo mało o tobie wiem, chociaż z tego co zauważyłam na twoim profilu interesujesz się anime, tak jak ja :)Nekosia^^
Serio?! Też się interesujesz??
Ale dobrze nie zmieniam tematu, wkońcu miałam się tobie przedstawić >_<
Możesz mi mówić neko lub nekosia, jak mówiłam używam xenogender czyli catgender, a moje zaimki to Nyan/nyan self, dlatego możesz mówić do mnie również Nyan uwu
Interesuje się anime kocham rysować
I uwielbiam grać w Minecrafta i smisy OwOWydaje się taka kochana, pomimo że tak wiele nas różni naprawdę ja polubiłam. Bo w tych wszystkich różnicach kryje się tyle rzeczy które nas łączą. Może dla kogoś jej zachowanie może być nienormalne i śmieszne, bądź żałosne. Ale naprawdę nie przeszkadza mi to, bo wkońcu czuję się lubiana i dodatkowo przez tak cudowna osóbkę. Chcę żebym znaczyła dla niej tak dużo jak ona dla mnie. Może to jest ten powód dla którego tak wiele osób mnie nie lubi i urywa kontakt? I problem jest we mnie...Wkońcu może być irytujące kiedy ktoś każdego dnia stara się o twoją uwagę i co chwilę musisz słyszeć przychodzące powiadomienia. Chociaż czasami chciałabym żeby ktoś mnie tak traktował. I to będzie mój cel, chcę ją wspierać i mieć na pierwszym miejscu, bo ona z pośród tyłu osób zainteresowała się mną najbardziej.
Po kilku godzinach pisania przerwałam pisząc że muszę się przygotować do szkoły. Była już prawie druga w nocy i również nie chce żeby była niewyspana, na drugi dzień.
W łazience myjąc się jak zwykle siedziałam pół godziny myśląc tylko o niej ta przyjaźń naprawdę mnie wzmacnia. Czekaj przecież nie przyznaliśmy się że nasza relacje można nazwać przyjaźnią?!
Znów przesadzam..
Wyszłam z łazienki w szlafroku i z ręcznikiem na głowie i włączyłam telefon na ekranie zobaczyłam wiadomości od nekosii.
Kiedy ja przeczytałam prawie się popłakałam i wybuchlam z radości.Nekosia^^
Rozumiem UnU
Wiesz co? Wydaje mi się że kiedy poznamy się trochę lepiej odrazu zostaniemy dobrymi przyjaciółmi OwO
Dobranoc :3Tak, dokładnie.
To że dała mi nadzieję uszczęśliwiło mnie tak jak nigdy. Wskoczyłam w moje grono pluszaków i zaczęłam machać nogami krzycząc w puchatą pandę.
Do mojego pokoju wszedł mój kotek, wpatrywał się z zaciekawieniem widząc moje niespotykane zachowanie. Przestraszył się i zaczął na mnie miauczeć. Obrocilam się, śmiejąc się po tym jak zauważyłam jego zachowanie. Ten po chwili wskoczył na moje łóżko i wtulił się w moje ramię, położyłam telefon i wyłączyłam lampkę.
Nie mogę się doczekać momentu kiedy napiszę do neko znów.Jeżeli to czytasz te wiedz że piszę to o 1 w nocy, myśląc o tym co robię że swoim życiem. Ale mam nadzieję że spodoba się wam to co tutaj piszę. Bo jest niby dla beki ale musiałam zrobić z tego coś poważniejszego no plz.
CZYTASZ
//dreamcia x nekosia// miłość pod nienawiścią ❤️
Fanficdreamcia poznaje przyjaciółkę przez internet, obie starają się nad relacja nekosia zostaje png youtuberką, korzystając z tego że przyjaciółka inspiruje się nią. Stara się przerwać ich kontakt z powodu..