2. Koláč pre charitu

1 0 0
                                    

,,Je to charitatívna akcia nemôžeš upiecť tie tvoje úžasne koláčiky a rozdáme ich tam, pre boha Camerona veď sú Vianoce!" Teta Betty po mne už kričala. A to že ma nazvala Camerona ani nekomentujem, každý ma volá Rona, Ron len nie tým menom ktoré tak nemám rada do pekla! Veď ľudia na vysokej si myslia že v úradných papieroch mám Rona.

Je 26. Decembra 9:00 ráno a ona ma už do mňa hustí niečo o niakej akcii keď ja som si nestihla ešte poriadne ani oči otvoriť.

,,Mami no tak" pozrela som sa na moju mamu a čakala som od nej pomoc.

Čakala som zbytočne lebo ma odpalkovala s tým že ja a bratranec Marco nie sme vôbec spolu. A že nám prospeje keď tam pôjdeme spoločne a zoberieme ešte aj malého Chrisa.

Marco ako hviezdny hokejista jeho vysokej školy, malí Chris ako budúci talent a jeho mladší brat. A ja ? Ja tam budem iba na tom zimnom štadióne mrznuť ako cencúľ.

Ale nakoniec som sa pustila do pečenia priznávam cesto som možno miesila agresívnejšie ako bolo treba, možno som ho aj na ten plech mala chuť hodiť. Ale samozrejme že som to nespravila a nepokazila si svoje cesto.

Už iba chvíľku a budeš na svojej izbe v kampuse. Tieto slová ma ukludnovali. Nechapte to zle ale na vysokej v NewYorku mi bolo úžasne! Moja spolubývajúca na intraku bola úžasná žena a za ten jeden semester sa tam moj život začal stavať životom!

A s týmto som dala koláč do rúry a išla za Chrisom do obývačky pozerať rozprávky.

...

Viete ako mi bolo povedané že to je len charita na zimaku mala akcia nič moc. Mala som chuť kričať keď som zbadala koľko je tu ľudí. Deti sa na ľade bláznili. Boli tu stánky s pitím, no vareným vínom ostatné tekutiny ma silno netrápili. Bolo ráno 10:00. Fotili sa tu hokejisti hrajúci za toto mesto, alebo vysokoškolský tým tu bol.

Ľudia ich uctievali ako bohov. Prisaham na moju dušu. Deti sa na nich pozerali s takým obdivom, starý ľudia ich chválili a mamičky si na nich išli oči nechať.

Ja som bola vedľa stánku s pitim a mala som tu svoje koláče. Vedľa mňa sedela teta Betty a z ľavej strany Chris. Bola som rada že apsoň ten malí čert mi robí spoločnosť. Nakoniec upevňovanie vzťahov úplne nevyšlo a Marco je všade len nie tam kde by som ho videla.

,,idem na toaletu" zahlásila teta Betty. Ja som si radostne výdychla že budem mať chvíľku pokoj.

,,Určite išla za ostatnými a ohovárajú spolu" zahlásil Chris.

,,Máš ty pravdu to je moja šanca dať si varené víno aby som to tu zvládla a ..." prerušil ma.

Rýchlim hlasom zamrmlal niečo ako ,,hneď som tu" a vstal a rozbehol sa preč.

,,Ty mali zradca a to som s tebou chcela dnes pozerať rozprávky ale nie ty ma tu necháš samu" zmrmlala som si pre seba.

Bohužiaľ zistila som že to vôbec nebolo pre seba.

,,musí to byť ťažké keď ťa opustil aj 10 ročný" zasmial sa ironicky ,,to varené víno by ti naozaj prospelo" dodal.

Ja som sa nad seba pozrela a nie len že to bol sexi hlas ale aj sexi kus.

Čierne vlasy ktoré som síce nevidela kôli šiltovke, ale to mi nezabránilo vo výhľade na tie modré očiská a sánku ako majú top modely. Boli to snáď 2 metre dokonalosti.

Ale zachovala som moju kamennú tvar, nedala som nič najavo a povedala ,, apsoň že tie koláče ešte neušli to by som potrebovala niečo tvrdšie ako to víno"

Na to sa zasmial a zobral si jeden koláč. Akurát ten ktorý som piekla ja. Úprimne ? Čakala som niaku pripomienku pretože mama a teta na ňom našli veľa chýb.

No on sa usmial a dodal ,,Neviem ktorá mamička ho piekla ale asi si adaptujem ju aj jej deti"

Nad tým som sa pousmiala a chcela som niečo povedať no zrazu sa tu objavila moja teta ,,náš čestný hosť je tu a nikdo sa mu nevenuje ? Camerona prosím ťa choď nájsť Marca ja tu zatiaľ mladého pána zabavím"

Tak som sa postavila posledný krát si prehliadla jeho črty a modré oči a išla som hľadať Marca.

Raz stretnem hotového princa a aj to ho vidím 3 minúty pretože musím hľadať môjho nepodareného bratranca ktorý niekde teraz šuka svoju frajerku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LEN PROBLÉM Where stories live. Discover now