• Giriş •

12 4 4
                                    

"Venüs güneş çevresinde dönüşünü 225 dünya gününde tamamlarmış. Ama ben seni milyon ışık hızları kadar sevmeye razıyım. Sonunda sana varmak, kalbine dokunmak varsa benim için koyar mı sanıyorsun? İster 5 yıl ister 848656 yıl sonra, bana fark etmez."

"Venüs güneş sisteminin en sıcak gezegeniymiş, bilmiyorlar ki benim içimdeki aşk ateşinin yanında ne kalır.."

"Kaç dünya eder sevgin, ya da kaç okyanus ellerin?"

"Benim iklimim incitmez seni, kışımın ayazını dindiririm, yazımın sıcağını. Güneşimi söndürürüm, yıldızımı kaydırırım. Göğü yere indiririm senin için."

"Bana biraz müsade et sonra bütün dünyan olacağım."

Uranüs.. İşte o soğukluğuyla dillere destan olan gezegen.. Bir insan ne kadar soğuk olabilir? Ya da ne kadar suskun, içine kapanık, adeta bir harabe? Biri düşünün, bir kız. Uranüs kadar soğuk.. Kalbi ısınmayı bekleyen ama donarak ölmek üzere olan bir kız. Kim dokunabilir onun kalbine, kim ısıtabilir onu?

Evet cevabımız hakkında bir tahmininiz var mı?

Peki peki, ben söyleyeyim. Venüsün aşkı.

Venüsün aşkı Uranüsün kalbini ısıtabilecek mi gerçekten? O yıkık dökük harabeyi çiçek bahçesine çevirebilecek mi?

Venüs.. Sıcaklığıyla ve dönüşünün yavaşlığıyla dillere destan olmuş bir gezegen.. Bir insan ne kadar sıcak olabilir? Ne kadar sevecen, ne kadar kalbi açık, ne kadar sabırlı? Biri düşünün, bir erkek. Aşkıyla sarıp sarmalamayı beklediği birisi var. Üstelik sabırla bekliyor.

Peki Uranüs Venüsü kabul edecek mi? İzin verecek mi aşkının sıcaklığıyla kalbini ısıtmasına, yaralarını sarmasına?  

**********

Eveeettt! Öncelikle hoşgeldiniz efendim dünyama, pardon dünyamıza :) Umarım girişi beğenmişsinizdir. Ağlaşıp güleceğimiz bir textinge hazır mısınız? 

Alıntılar umarım hoşunuza gitmiştir, acaba hangisini kim söyledi? Aklımızda deli sorularrr. 

Bölümü yakın zamanda paylaşacağım, ama önce dünyamızın kurulması gerekiyor :) Siz dünyamızı kurarken ben de kaçayım öpüldünüz..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uranüse Aşık Venüs •||• TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin