0.4

1.2K 125 51
                                    

Levi hala kapımda kapıyı açmamı bekliyordu. Onu görsem ağlamaya başlayacağım için kapıyı açmaktan tereddüt etsemde en sonunda yavaşça yere bakarak kapıyı açtım.

"Bi an hiç açmayacaksın sandım" diyerek içeri girdi. Birşey demeden peşinden gittim ve çayları getirmek için mutfağa girdiğimde peşimden geldi. Başta garip gelsede umursamadım ve çayları tepsiye koyup içeri doğru ilerlemeye başladım.

Koltuğa oturduğumda yanıma oturdu ve "Daha ne kadar konuşmamaya devam edeceksin?" dedi. Zaten dokunsa ağlayacak kıvamda olduğum için konuşmadan ona bakmaya devam etmemek için başımı çevirdim ve ellerimle oynamaya başladım.

Eliyle saçımı tutup kendine çevirip "Sana birşey sordum, daha ne kadar konuşmamaya devam edeceksin" dedi. "Bilmiyorum..." demekle yetindim. "Y/N tamam üzülmeni anlıyorum ama abartma ölmüyorum sonuçta ayrıca tek arkadaşın ben değilim yalnız kalmayacaksın" dediğinde gözlerimin tekrar dolduğunu hissettim ve "Ben kalmasam bile sen yalnız kalacaksın" dedim.

Bana karşı bakışlarını yumuşatıp "beni boşversene işten güçten arkadaşa zamanım kalmaz zaten" dedi. "Bundan korkuyorum zaten beni unutmanı istemiyorum" dedim gözümden bir damla yaş akarken.

Baş parmağıyla yanağımdaki göz yaşını silip "shh sakın, duymadım bilmiyorum tamam mı? Asla seni unutacağımı düşünme bunu söylemek zor ama en değer verdiğim insanı bırakacak kadar aptal değilim" dediğinde bir saniye bile düşünmeden boynuna sarıldım. Başta sarılıp sarılmamak arasında kalsada sonradan ellerini yavaşça belime sarıp beni kendine daha fazla çekti.

Ayrıldığımızda eline çayını alıp içmeye başladı. "Arada yine gelirim buraya evi satmayacağım zaten dursun ne zararı var" dedi. Kıkırdayarak "merak etme temizliği ben hallederim" dediğimde "evi daha batırırsın sakın" dedi. Kızmış gibi yaparak kaşlarımı çattım ve ona bakıp omzuna vurdum "çok kötüsün" dedim. Sadece "tamam" demekle yetindi.

Biraz daha konuştuktan sonra birden "levi birşey diyeceğim" diyerek ciddi bir yüz ifadesi takındım. "Dinliyorum" demesiyle "dizine yatabilir miyim?" dedim. Biraz şaşırmış olacakki gözleri açıldı ardından "gidecek olduğum için izin veriyorum yoksa rüyanda bile göremezdin" dedi. Dediklerini takmayarak dizine yattım ve ellerimi belime sardım.

Kafama değen dokuyla irkildim ve yukarı baktım. Levi ne yapacağını bilemez bir şekilde saçımı okşuyordu. Tatlı göründüğünü düşünerek gülümsedim ve yatmaya devam ettim. Uyuyakalmışım. Levi da benim huzurumu bozmamak için hiç kıpırdamamış ve o da uyuyakalmıştı.

imdat nie kimse benden gozumun fotografini istemiyo bir suru arkadasima akimi yaptiö hic biri bana geri yapmiyo TvT
btw levi ve y/n suan sadece arkadaslar birbirlerinden hoslaniyolar ama arkadasliklarinin bozulmasindan korktuklari icin soyleyemiyolar

bi de vote atin 🤠

𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃𝐒 // Levi AckermannHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin