1.6 Final

1K 70 39
                                    

Orospular Derneği 🥰

Siz
date'e cikiyoz
zaaa

İcin Disin Patates
nereye gido

Siz
deniz kenarina
yemek falan bisiler yicekmisiz

İcin Disin Patates
NEY NEY
BENSIZ YEMEK MI
YICEKSIN
YAZIKLAR OLSUN
Y/N SEVMIYORUM SENI GIT GIT

Sinan Engin Yan Sanayi 🤭
selena burak replikleri vol.1

Siz
neyse amk
hazirlanmaya gidiyom ben
bibiy

Telefonumu komodine bıraktıktan sonra getirdiğim bavula baktım ve giyecek birkaç parça şey çıkardım.
Hafif bir allık ve gloss sürüp salona ilerledim ve telefonumu elime aldım.

y/n x levi private chat

Siz
yolda misin iletildi
alooo ileytildi
Askim iletildi

Telefona bakıp aynı şekil mesajlar atmaya devam ederken kapı açılma sesiyle başımı çevirdim. Levi gelmişti.

Kapıyı kapatıp "hazır mısın?" diye sordu. "Hazırımm" uzatarak cevap verdim. "Pekala ben üstümü değiştirip geliyorum, sen arabada bekle beni" diyip arabanın anahtarını bana uzattı. Birşey demeden anahtarı aldım ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Arabaya binip radyoyu açtım artından Levi geldi. Arabayı kullanmaya başladığında "günün nasıl geçti?" diye sordu. "Full yattım boş bi gündü senin nasılsı" diye sordum. *aglcm ex flortum bana hergun gunun nasil gecti diye soruyodu of*

"Bugün dünkü gibi pek yoğun değildi o yüzden erken çıkabildim" dediğinde kıkırdayıp "dün fazla yoğun olduğu belliydi ilk defa kafanı koyduğun gibi uyudun" dedim. "Ah o konuya gelirsek, üzgünüm hem gidelim diyi-" sözünü keserek "Ya amk kaç kere dicem kafana takma diye. Sus ve anın tadını çıkar." dediğimde birşey demeyip arabayı sürmeye devam ederken bir elini bacağıma attı. Gülümseyip bacağımdaki elini çevirdim ve ellerimizi kenetledim.

10 dakikalık yolculuğun ardından deniz kenarına vardığımızda ellerimizi ayırıp arabadan indik. Yanıma gelip tekrar ellerimizi birbirine kenetlediğinde yürümeye başkadık "Önce yemek mi yiyelim yoksa yürümek mi istersin hm?" dedi. "Yemek yesek daha iyi olur hem sende açsındır." diye karşılık verdim. "Peki, nasıl istersen" diyip burnumdan öptü içine birşey mi girdi acaba diye düşünmeden edemedim.

"Bugün fazla bi sevgi dolusun sanki birşey mi oldu?" dediğimde kaşlarını çatıp "ne yani kötü mü davranmamı istiyosun" dedi. Kıkırdadım ve "hayır sus bozma bu halini bozarsan çakarım bi tane" dedim. Yaşlı teyzeler gibi söylenerek "Aaa şiddet görüyorum bu günleride mi görcektim tch tch" dedi. Minik bir kahkaha atıp "Herneyse nerede yemek yiyelim?" dedim. "Farketmez biraz ilerde bir restorant var istersen oraya gidebiliriz" dedi. "Pekii" uzatarak cevap verdim.

Yemeklerimizi yiyip, sahilde yürümeye başladığımızda elini kavrayıp "Keşke bu an hiç bitmese" dedim. "Bende bitmemesini isterdim ama imkansız" diye karşılık verdiğinde kaşlarımı çatıp "bi kere de bozma amk" diyip yumuşak bir biçimde göğsüne vurdum. "Aa karımdan şiddet görüyorum yetişin" dediğinde afallayarak "ney karım mı?" Dedim. "Ne yani karım olmayacak mısın?" diye sorduğunda şakayla karışık "tabi olcam aptal benden iyisini mi bulacaksın?" diye sordum.

"Senden iyisini bulabilir miyim ki?" birşey demeden dudaklarımı sıcak dudaklarına bastırdım. Belimi kavradı ve beni kendine daha çok çekti. Dudaklarını benden ayırdığında "Eve gitsek?" dedim. Ellerini tekrar ellerinde konumlandırdığında "Nasıl istersen" diye cevaplandırdı.

Eve vardığımızda zaman nasıl geçti anlamadım ama kendimi Levi'ın göğsünde yatarken buldum. "Herşey için teşekkür ederim y/n" dedi. Neden durduk yere teşekkür etmişti ki? Tam soracakken "Hayatımda olduğun için, mutluluk kaynağım olduğun için, beni olduğum gibi kabul ettiğin için teşekkür ederim" dediğinde gözümden bir damla yaş düştü. Ben Levi'ı hakedecek ne yapmıştım?

"Asıl ben teşekkür ederim, herşey için Levi en çokta beni sevdiğin için..." dedim. Saçlarımdan öptü ve "Her zaman sevgilim" dedi.

bu da mi bitmis aaaa aglicam imdat bitmesin yazcak sey kalmadi smut yazcaktimda hic yazasim gelmedi smut modunda degilim bugun

🎉 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃𝐒 // Levi Ackermann hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃𝐒 // Levi AckermannHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin