☁️1☁️

875 39 38
                                    

(S/İ)
Bugün o gündü. Hashira oluyordun. 14 yaşındaydın ve bunun için daha önce hiç çabalamadığın kadar çabalamıştın. Kılıç savurmaktan kollarının kopacak duruma gelmesi ve ölüme bir adım kalıncaya kadar savaşman bunun için değmişti. Heyecanlıydın. Oyakata-sama seni diğer Hashiralara tanıttı.

Ubuyashiki:
"Evet arkadaşlar. Bu yeni Hashiramız
(S/S), (S/İ). Kendisi yeni Bulut Hashiramız. Yolunuz açık olsun çocuklar. Güvende kalın."

*S/S: Senin Soyadın*

Açıklamadan duyduğun şeyler bunlara benzer şeylerdi. Çünkü konuşmaya çok odaklanmamıştın. Genellikle diğer Hashiralara bakmakla meşguldün. Sonra Oyakata-sama gitti ve herkes sana bakmaya başladı.

Shinobu:
"Bu yaşta ikinci bir Hashiramız var. Ne kadar güzel."

Muichiro:
"Ha? Neyse. Şu bulut neye benziyordu..?"

Tüm Hashiralarla tanışmıştın. Sonra bazıları göreve gittiler, bazıları ise etrafta eğitim yapıyorlardı. Sonra omzunda bir el hissedip yerinden sıçrayacak gibi oldun.

Muichiro:
"Bulut Hashirasıyım demiştin değil mi?"

S/İ:
"Evet, bir sorun mu var bunda?"

Muichiro:
"Sadece sordum."

S/İ:
"Peki..?"

Sana böyle sorular sorup gittiğinde ilk başlarda garipsemiştin. Sonra yavaş yavaş alışmaya başladın. Hashiralığının ilk birinci ayı kolay geçmişti. Sonrası ise zorlaşmaya başlamıştı. Daha çok İblis kesiyor, daha çok eğitim yapıyordun. Uykusuz gezdiğin günler artıyordu. Sonra yeni bir Hashira toplantısı yapıldı. Tanjirou Kamado adlı bir çocuğun İblis kız kardeşiyle birlikte dolaştığını duydun.

Sanemi:
"Bir şey farketmiyor ikisini de şuan öldürmemiz gerekiyor!"

Mitsuri:
"Belkide onlara bir şans tanımamız gerekiyordur Shinazugawa-san."

İguro:
"Bu çocuk bir suç işledi. Öldürülmesi en iyi karar olmalı."

Uzui:
"Onları gösterişli bir şekilde öldürmeliyiz bence!"

Shinobu:
"Peki sen bu konuda ne düşünüyorsun
S/İ?"

S/İ:
"Bilmiyorum. Belkide onları öldürmek en iyi karar değildir."

Ubuyashiki:
"Çocuklarım. Sorun nedir?"

Oyakata-sama'nın geldiğini görünce hemen hepiniz eğildiniz. Sanemi İblis kıza karşı küçük bir 'test' yaptı. İblis onun özel Marechi kanına kafasını çevirince mecburen kabullenmek zorunda kaldı. Konuyu henüz pek anlamasanda İblis kız hoşuna gitmişti.

-Bölüm Sonu-

Muichiro Tokito x OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin