☁️2☁️

688 31 25
                                    

(S/İ)
Bugün eğitim yapıyordun. Tüm günün eğitim yapmakla geçmişti. Sonunda 6000 kez kılıç savurmuştun ve artık kolların kopuyordu. Kendini en yakın ağacın altına atıp orada dinlenmeye başladın. Dinleneyim derken uyuyakalmıştın. Burnunu tutup nefes almanı engelleyen bir el ile uyandın. Gözlerini açtığında Muichiro'yu yüzünün dibinde seni uyandırmaya çalışırken gördün. Yüzü yüzüne fazla yakın olduğu için yanakların ateş almaya başlamıştı. Sonra nefes alamadığın aklına geldi ve Muichiro'nun elini burnundan çekip derin nefesler alıp vermeye başladın.

S/İ:
"Bu ne içindi?!"

Muichiro:
"Ağacın altında uyumuştun."

S/İ:
"Evet çünkü tam tamına 6000 kere kılıç savurdum ve kollarım hala koparcasına ağrıyor."

Muichiro:
"Kalkıp evinde uyumanı söyleyecektim. Ağacın altı uyumak için rahat bir yer değildi."

S/İ:
"Teşekkürler."

Bir şey demeden gitmişti. Garipsedin ama birazcıkta hoşuna gitti. Kılıcını kınına geri koyup eve/konağa doğru yola çıktın. Yatağına yatıp düşünmeye başladın. Muichiro, Hashiralar, İblisler, Muichiro...Bekle. Muichiro? Neden onunla ilgili düşündüğünü bilmeden uyumaya çalıştın. Ertesi sabah üniformanı giyip kahvaltını yaptın. Kargan gelip sana bir haber verdi.

Karga:
"Alev Hashirası Kyojuro Rengoku Üst Ay Üç ile olan çarpışmasında hayatını kaybetti!"

S/İ:
"Onun gibi biri bir üst aya karşı kaybettiyse, kendimi düşünemiyorum bile."

Üzülerek yola çıktın. Yeni görevin için Kuzeydoğudaki bir köye gitmen gerekecekti. Gidip İblisi aramaya başladın. Etrafında bir gariplik hissediyordun ama ne olduğunu henüz anlayamamıştın. Sonra aniden ayağına dolanan bir sarmaşık seni saniyeler içinde baş aşağı çevirdi. Tepetaklak sallanıyordun.

İblis:
"Oh, misafirimin bir kız olduğunu bilmezdim. Genellikle onlar daha lezzetli olurlar."

S/İ:
"Ne olursa olsun ölen sen olacaksın."

Kılıcınla İblisin yaptığı sarmaşığı kestin ve yere iniş yaptın. Pozisyon alıp beklemeye başladın. İblisin saldırıları hızlıydı. Şimdiden yaralanmıştın bile. İblisin boynunu kesmek için yakınlaşamamıştın. Gücünü toplayıp saldırmaya çalıştın. Oluyordu. İblisin başını kesmene çok az kalmıştı ki sarmaşıklardan biri seni belinden çekip sertçe duvara çarptı. Ağzından bir miktar kan çıkmıştı. Zorlukla ayağa kalkmayı denedin. Ama başın çarpmanın etkisiyle feci şekilde dönüyordu. Son kalan gücünle kılıcını kavrayıp İblise doğru koştun. Uzun uğraşların sonunda İblisin boynunu kesebilmiştin. Tamamıyla yok olduğunu gördükten sonra bacakların titremeye başladı ve yere yığıldın. Biri kollarından tutmasaydı kafanı az daha taşa çarpıyordun.

Muichiro:
"Ben gelene kadar İblisi öldürmüşsün."

Cevap veremeyecek kadar halsizdin. Sadece sağlıkçıların gelmesini beklemeyi planlıyordun ama beklemediğin şekilde Muichiro seni kucağına alıp konağa götürdü. Orada tedavi olurken uyumuştun bile.

-Bölüm Sonu-

Muichiro Tokito x OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin