☁️3☁️

628 31 4
                                    

(S/İ)
Görevinden birkaç gün sonra iyileşebilmiştin. Yeniden eğitime ve İblis kesmeye başlamıştın. Sonra gittiği görevde elini kaybettiği için Ses Hashirası Uzui Tengen'in emekli olduğunu öğrendin. Hashiralardaki azalma seni korkutuyordu. Sonra yeni görevini aldın. Kılıç ustalarının olduğu köydeydi. Hemen görev için yola çıktın. Yolun işleyiş şekli biraz garip olsada köye varabilmiştin. Sonra Mitsuri Kanroji ve Muichiro Tokito'nunda etrafta görevi olduğunu duydun. Görevinde ilk günün rahat sayılırdı. Ama ikinci gün gece saatleri etrafta çömlekli bir İblis olduğunu duydun ve hemen oraya doğru yola çıktın. Muichiro'nun da orada olduğunu gördün ve hemen yanına inip pozisyon aldın.

Muichiro:
"Sende mi buradasın?"

S/İ:
"Görevim bu, biliyorsun."

Muichiro:
"Kılıç ustalarını koru. Ben İblise bakarım."

Hemen kılıç ustalarının yanına gittin.

Gyokko:
"Bu adam, ne kadar yaralanmış olsada kılıcı dövmeyi bırakmıyor. İlk olarak onu öldürmeliyim!"

S/İ:
"Çok emin olma."

İblisin yaptığı saldırıları savuşturdun ve kılıç ustasını zorlukla güvene alabildin. Sonra İblis dikenli bir sanat kullandı. Dikenler vücudunu uyuşturuyordu. Neredeyse her yerin dikenlerle kaplıydı. Sonra İblis senin bir hatandan yararlanarak Muichiro'yu su balonu gibi bir şeyin içine almıştı. Kılıç ustalarını korumaya çalıştığından Muichiro'ya yardım edemedin. Sonra kılıç ustalarından bir tanesi eliyle Muichiro'nun olduğu balona hava vermeni işaret etti. Balona zorlukla yaklaşıp hava vermeye başladın. Güneş sinir ağından darbe yemenle birlikte aniden tökezledin. Ama yinede Muichiro kaçmayı başardı. Sonra İyileştirme Nefesi tekniğiyle sinir ağını bulup onardın. Her ne kadar minicik bir saldırıyla yaranın tekrar açılacağını bilsende ayağa kalkıp pozisyon aldın. Bir süre sonra Muichiro İblisle alay etmeye başladı.

Muichiro:
"Çömleğinin bir tarafı bir tarafını tutmuyor. Berbat."

Gyokko:
"Senin gibi biri sanattan ne anlar ki?!"

S/İ:
"Senden daha çok şey anladığı kesin."

Gyokko:
"Az önce ölmüş olman gerekiyordu. Olsun, bende seni şimdi öldürürüm!"

Sonra İblisin sürekli ağaçlara kaçmasıyla dalga geçtiniz. Bir süre sonra tam formuna geçti.

Gyokko:
"Yeni formum hakkında ne düşünüyorsunuz?! Ve az önce benim ağaçlara kaçmamla dalge geçiyordunuz. Şimdi sizler ağaçtasınız! Yüzsüzler! Konuşsanıza!"

Muichiro:
"Az önce bize çenemizi kapamamızı söyledin. Ve aşağısı leş gibi kokuyor. Burnumun direği kırıldı resmen."

S/İ:
"Yeni formunun işe yarayacağını sanmıştım ama seni daha çirkin ve daha kokulu yapmış açıkçası."

Muichiro'yla iş birliği yapıp İblisi alt edebildiniz. Tabi sonunda ikinizde bayıldınız. Uyandığında kılıç ustalarından biri başındaydı.

S/İ:
"Ah, sen yaralanmadın mı?"

Kotetsu:
"Hayır. Bu kabza beni korudu neyse ki."

Gösterdiği kabza Alev Hashirası Kyojuro Rengoku'nundu. Hayatta olduğu günler geçirdiğiniz zamanı hatırlayınca gözlerin doldu. Bir süre sonra ayağa kalkabilecek durumdaydın. Sonra Muichiro'nun Tanjirou'ya kullanması için bir kılıç fırlattığını ama kılıç ustalarının onu engellemeye çalıştığını gördün. Araya girip kılıç ustalarını uzaklaştırmaya çalıştın. Sonra sağlıkçılar geldi ve konağa geri döndün.

Shinobu:
"Çoğu kişi Muichiro ve senin Üst Aylardan birini yenmenden bahsediyor. Ve Tanjirou'nun kardeşi Nezuko'nun güneşi yenmesinide unutmayalım."

S/İ:
"Ah, ne güzel."

Birkaç gün geçti ve iyileştin. Sonra Nezuko'nun yanına gidip onunla ilgilenmeye başladın.

Nezuko:
"Merhaba S/İ!"

Zorluklada olsa adını söylemesi hoşuna gitmişti. Sen onunla ilgilenirken davetsiz bir misafir seni izleyip ona ne kadar garip bir his verdiğini düşünüyordu.

-Bölüm Sonu-

Muichiro Tokito x OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin