fuck cube [2]

9 1 3
                                    

                          *Alus*
Nie mogłam spać przez całą noc, bo JA  będę mieć piosenkę z Shuhwa, ale sie podjarałam.. Ale stop. Przecież Shuhwa nie powiedziała o której mamy się spotkać. Jezu a co jak ona tam teraz czeka..? Muszę szybko się ogarnąć, moja idolka nie może na mnie czekać.
               * 5 minut później *
-Kurwa. Powiedziałam do siebie, jakaś dziewczyna myślała że to do niej, ale to mało ważne. Zgubiłam się, zapomniałam że to mój pierwszy dzień w Korei, totalnie nie mam pojęcia gdzie znajduje się tamten sklep.. Myślałam że się popłaczę, ale z dupy przyszła Soojin i zaczęła płakać. Miałam takie "japierdole co jest", grzecznie zapytałam się jej co się stało, odpowiedź strasznie mnoe zdenerwowała. Wywalili Soojin z zespołu. Stwierdziłam że spędzę czas z nią i Shuhwa, Soojin jako świetny przeciwnik zaprowadziła mnie do tego jebanego sklepu, zobaczyłam Shuhwe, oboze mało się nie zesrsalam, jaka ona byla śliczna. Niestety musiałam się ogranac bo nie będę stać jak kolek.
Shuhwa zoabczyla ze Soojin jest smutna, powiedziałam jej że została wywalona z zespołu. Strasznie się wkurzyla i powiedziała:
-Japierdole, idziemy jebac cube. W tym momencie. Z Soojin byłyśmy osrane bo ani ja, ani ona nie widziałyśmy jej takiej złej.
                        *Shuhwa*
-JAPIERDOLE JAKIM PRAWEM WYRZUCILISCIE SOOJIN CHUJE. JEBAC WAS KURWA RUCHAM WAM MAME. Przestałam się drżeć gdy zobaczyłam Alicje, zacznę ją nazywać Alus, bardziej jej pasuje, ale teraz to mało ważne. Chyba się wystraszyła mojego wrzasku
-Bejbi girl jeszcze nie raz będziesz słyszeć ikoniczne odgłosy z moich jakże fascynujących ust.

Płyn do kiblaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz