Tajemnicze zniknięcie [3]

11 1 2
                                    

*Alus*
Ale sie osralam, ona nazwała mnie bejbi?! Popatrzyłam na Soojin błagając aby mi pomogła bo nie wiem co mam teraz zrobić, ale ona żyła nadchodzącym koncertem Sunmi.
Więc odwróciłam się do Shuhwy i powiedziałam: -Jakie odgłosy?
-A chcesz się przekonać? Odpowiedziała. Tutaj się już mocno zesralam i nie odzywałam sie już, gdy Shuhwa skończyła wyzywać cube, powiedziała że musi coś szybko załatwić, wymieniłyśmy się numerami i w biegu krzyczała że zadzwoni. Stwierdziłam że okispk i zapytałam Soojin czy pójdzie ze mną na zakupy, bo przecież koncert Sunmi miał być juz jutro.
* Parę godzin później *
* Soojin*
- Wyglądasz gorzej niż gówno, zmień to.
- Ty wyglądasz jak gówno wypierdalaj.   Powiedziała Alus. Szukałysmy jakiegoś innego ładnego ubrania, ale po godzinie poddałysmy się i wybrałysmy to gówno co miała na sobie na początku. Po chwili przypomniało mi się jak Shuhwa mówiła Alusi że do niej zadzowni. Już minęło z 5 godzin a nie przyszło żadne połączenie, trochę się zmartwiłam bo ta pizda dzwoni maksymalnie po 2 godzinach.
* Następny dzień *
* Alus *
-Trochę się niepokoje, przecież miała zadzwonić..
-Spokojnie napewno tylko zapomniala.
-A jak jej się coś stało.
-Nie zesraj się, idziemy na koncert Sunmi, napewno do nas dołączy.
-Eh..no okej.
*Na koncercie Sunmi*
* Soojin *
Japierdole czy Seulgi wzięła lightstick blackpink-Powiedziałam w myślach.
-SIEMAAANO- Powiedziała Seulgi po tym jak mnid zobaczyła. Staraj się udawać że jej nie znasz Soojin- znów powiedziałam w myślach. Naszczescie uratowała mnie Alusia, powiedziała że zadzownil do niej nieznany numer.
-Daj to cipo- Powiedziałam
-Dobra masz spierdlaj

-Halo?!?!?
-Hej 😈 mam wasza Shuhwe- usłyszałam.
*Alus*
- KTO MA SHUHWE- Szybko zabrałam telefon Soojin
-Jestem Yeri😈, oddam wam Shuhwe za pożądany widżet trejding
-Dobra mów co chcesz..
-Ja chce zawalczyć w fame mma z Soojin😈
-.. Dobra, Soojin się poświęci dla przyjaciółki.
-Shuhwa będzie na was czekać po koncercie, pod scena.

Płyn do kiblaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz