Hello everyone
So I am back with a new chapter .Let's start -
Enjoy -
The episode starts with naira and ranveer talking .
Ranveer - Naira tum kyu nahi samjhti doctor ne tumhe stress lene se mana liya hai . Phir kyu leti ho itna stress .
Naira - Arrey jab mere paas kartik hai toh kaisa stress . Woh mujhe stress lene hi nahi deta .
Ranveer - Haa dekh raha hai kitna stress nahi lene deta . Aur waise bhi tum khud apna dhyaan nahi rakh sakti kya agar kabhi kartik tumhare sath nahi hua toh kya karongi tum .
Naira ( with anger ) - Ranveer just shut up . Don't even dare to say like that .
Ranveer - Arrey shaant meine toh isse hi bol diya tha . Tum gussa kyu ho rahi ho .
Naira - Chale jao yahan se mujhe tum se koi baat nahi karni .
Ranveer ( holding his ears ) - I am sorry
Naira - Nahi chale jao yahan se .
Ranveer - Arrey I am really very sorry .
Naira - Theek hai theek hai iss baar maaf kiya par agli baar aisa mat bolna .Ranveer hugged naira in excitement . Naira too reciprocated the hug and this makes kartik and sirat jealous as they can't see their love hugging anyone else except them .
Ranveer and naira broke the hug when sirat said something which remembered naira of raghav .
Sirat - Par naira aisa kya hua ki aapki yeh halat ho gayi ???
Listening to this naira started getting the flashes one more time and she started to get a panick attack again .
Kartik saw this and immediately hugged naira .Kartik - Bss...shh....bss.... naira shh... calm down kuch nahi hua kuch bhi nahi please tum shaant ho jao . Please .
Naira ( calming down ) - Kartik woh raghav . Raghav is back kartik . Please tum mujhe chodkar mat jana please kartik .Saying this she started crying badly .
Kartik was shocked to know about raghav . He made naira calm down . She slept being tired .Kartik saw dangerously towards sirat .