Це мій перший фанфік, критика приймається лише в м'якому вигляді. Поділіться враженнями в коментарях, воно мені дуже важливо. Дякую за увагу ^^
🐾🐾🐾
Чонгук не шалений любитель кави, проте його друг справжній кавоман, тому він йде з ним на обідню перерву в кафе, що знаходиться біля офісу.
– Добрий день, – хлопець, що був схожий на янгола, вклонився, вітаючи нових клієнтів.
Чонгук би так і надалі стояв, витріщаючись на нього, але Юнгі повернув його у реальність:
– Чонгук, що ти будеш?
– А... Ристрето*
*Ристрето - міцний кавовий напій, порція якого менша за об’ємом, ніж еспресо*
– Ти чого стоїш ніби примару побачив? – розреготався Юнгі. – Сідай, – сказав він вже з-за столу.
Юнгі почав щось захоплено розповідати, та Чонгук не міг сконцентрувати увагу, він непомітно (як він думав) кидав на баристу довгі погляди.
– Ти в ньому зараз дірку зробиш, – всміхнувся Шуга. – Сподобався?
– Не мели дурницю, – почервонів злегка кінчиками вух. – Просто рідко бачиш баристу з тигрячими вушками.. – це була лише крихітка правди, цей бариста ще як йому сподобався. – "Кохання з першого погляду? Завжди думав так буває лише в дешевих дорамах, проте..." – його погляд знову впав на парубка: "Схоже, ти влип, Чон Чонгук" – подумав Гук, переводячи нарешті погляд на Юнгі.
– Хмм, в цьому кафе іноді проводяться такі маскаради, напевно маркетинговий хід. Ех, час так швидко йде, потрібно знову йти до роботи, коли вже вихідні.. – змучено зітхнув Юнгі.
Виходячи з кафе, останнє, що Чон чує, це мелодійний голос:
– До побачення, заходьте ще, – Чонгук вирішив, що обов'язково зайде, і завтра, і післязавтра, і багато разів після.
І він приходить на наступний день, разом з Юнгі, знову замовляє Ристрето, все ще кидаючи погляди, просить Юнгі почекати на дворі, а сам підходить до "тигрулі" як сам прозвав це диво. Та він ніби розчиняється у повітрі, а на його заміну приходить інший парубок, з бейджем "Пак Чімін".
– ??? – читалося в погляді Пака.
– А, нічого, гарного дня, – сказав хлопець, крокуючи на вихід і чухаючи потилицю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тигруля та містер пікапер
FanfictionАбо те, що тепер ніколи не забуде Чімін, реготавши з цього як при першому разі: - Ви такий чарівний, що при погляді на вас я починаю поводитися як олень. І кожного разу Техьон дивувався оригінальності цих фраз, подовгу дивився на червоного Чонгука...