(Chyba znowu zaczynam shipować help)
Mniam
Czego tu chcieć.
Biały lis x czerwony lis
Tia kiedyś to był mój ulubiony ship i mój pierwszy ship z FNAF, przypominam tak.
No ale znudził mi się trochę z czasem chociaż myślę że znowu zaczynam go lubić.
Nie wiem wszyscy mówią że w mangle jest dusza?????
Toy Animatroniki chyba nie mają dusz.
Ale jak chcecie to możecie pisać co o tym sądzicie ja z chęcią poczytam XDDAle też była niby jakaś teoria że jest w niej pies.
Nie wiem mi się to podoba xDAle wracając
No czy jeden miał by duszę czy obaj by mieli to chyba nie jest złe???
Nikt nie powiedział że będą się ru...
Rumienić na swój widoooook-W sensie w ten taki uroczy uwu sposób:
To jest to dobry ship.
Patrząc na to co przygotowałam na późnej to jest wręcz za*ebisty.
Może faktycznie oni by się zakochali w sobie, jeden by pomógł drugiemu.
Ocena
7/10 - bałdzo fajne ale no nie jest to coś co by mnie uszczęśliwiło.Ale czekaj czekaj
Bo zapomniałam
Kontynuując o tych animacjach z YouTube.
Właśnie tutaj jest jedna część tego tematu.
Foxy x mangle love story coś tam mangle x who cos nwm.
To niszczy ten ship. W sensie te cringe animacje.
Wszyscy co znają tą animacje od ,,Tony Crynight" (przepraszam jak źle napisałam) gdzie Foxy jest z Chicą ale się kłócą i potem przychodzi mangle i oni są razem więc chica się chce zemścić i psuje mangle, to będą wiedzieć o co mi chodzi.
Dużo dzieci czy nie dzieci robiło animacje na podstawie tego tylko że w cringe sposób i... No cóż to trochę niszczy Fangle czy Foxice i stworzyło jakieś głupie kłótnie pomiędzy tymi dwoma shipami.
Kontynuuje to potem na Springtrap x Mangle bo się za bardzo rozpisuje i chyba przynudzam.
No co? Poważny temat XD
Tak to jest to z mojego artbooka. Nie chce mi się rysować tego shipu znowu XD
A tego Arta miałam jeszcze na starym telefonie w 2018...
CZYTASZ
Oceniam Shipy z FNAF (Znowu) // 2023
RandomPrzed przeczytaniem zapoznaj się z opisem, po przeczytaniu skonsultuj się z Autorem bądź z lekarzem lub farmaceutą, gdyż prawie każdy tutaj przedstawiony ship może zagrażać twojemu zdrowiu psychicznemu. Tak. Nowa wersja ;-; Spróbuję nie obrazić nik...