(Shipuje)
Uhm um........ ym....... eh......
No ten....
Żeby nie było że ja takim aniołkiem jestem to mamy tutaj mój Oc x Canon.
Pamiętacie jak hejtowałam te wszystkie inne shipy z Springtrapem? To właśnie przez to powstał TEN ship.
Shipuje Springllore ale no większość osób to shipuje to tylko przez teorię a nie tak jak ja bez niej nawet a bez Ballory to nie ma tak z kim shipować Springtrapa bo te wszystkie shipy z nim są jakieś cursed.
Gdyby Springtrap został sam to byłoby nawet lepiej, ale jak patrzyłam na te wszystkie springle i inne takie to pomyślałam że stworzę jakąś oc specjalnie do shipowania z Springtrapem żeby ludzi wkurzyć :)
I skończyło się na tym że stworzyłam Silverra i z czasem polubiłam ten ship i Silverra też...
Pewnie już było dużo jakiś Silverów z Springtrapem shipowanych bo to taka typowa nazwa dla animatronika ale nie mówmy o tym.
Szybko o Silverrze-
No to w nim też można znaleźć trupa O.o
Jego imię przed śmiercią to Jacob, Silverr(animatronik) został stworzony przez niego na bazie planów z Spring Bonniego(mam własną historię na bazie fnaf i to jest połączone z fnafem z gry jak na razie). W Fredbears dinner poznał Williama i no..... zakochał się 🤨.Więc trup x trup? Nie będę chyba opisywać jego śmierci ale został zabity w kostiumie przez kogoś........
Funfact: on miał być dziewczyną ale...... hehe no nie jest.
Ich relacja ogólnie polega na tym że Silverr pomaga Springtrapowi bo nie ma nic innego co mógłby zrobić, nawet nie ma jak sie zemścić na tym kto go zabił. Jest też uzależniony na punkcie Springtrapa tak trochu.
I to chyba najważniejsze.
Nie ma żadnego enemies to lovers ani niczego podobnego więc dla mnie jest git.
Można hejtować ten ship^^
Ocena: 6,5/10
Może i dałabym więcej ale no nadal to oc x canon i to do tego gay, a sam Silverr wygląda jak Springtrap tylko że w innych kolorach.
Drugi Art bo ten pierwszy jest jakiś upośledzony XD
Dłuższy rozdział yay......
CZYTASZ
Oceniam Shipy z FNAF (Znowu) // 2023
RandomPrzed przeczytaniem zapoznaj się z opisem, po przeczytaniu skonsultuj się z Autorem bądź z lekarzem lub farmaceutą, gdyż prawie każdy tutaj przedstawiony ship może zagrażać twojemu zdrowiu psychicznemu. Tak. Nowa wersja ;-; Spróbuję nie obrazić nik...