cała prawda o dreamci

155 8 9
                                    

Pov: Dreamcia

–JAK TO NIE..? ~nekosia zapytała przesłodzonym zdziwionym głosem~

–Nie to nie 😘 ~Odpowiedziałam pewna siebie jak nikt inny~

–Cóż... i tak i tak zostane ~ Brunetka zrobiła obrót na moim dnf fotelu i włączyła mój komputer na którym były niezamknięte okienka z DNF r34!!~

-
–CZEKAJ NI-

~Brunetka włączyła laptopa i dostała chwilowego zwątpienia życiowego, jej mina była coś typu „zabijcie mnie" ponieważ ujrzała wcześniej oglądane przeze mnie dnf r34 na moim laptopie~

–T-TO NIE TAK ~WYKRZYCZAŁAM NIEMALŻE ZESRANA ZE STRACHU~

–Czyli lubisz takie zabawy...

–C-CO?!! NO CHYBA TWÓJ STARY!!

–Cóż... moja przyjaciółka dollkin chyba zaraz po mnie będzie... uwu(ździwiono niezreczne uwu)

–N-NIEE!! możesz zostać.. wiesz to nie tak!! nie wiem jak to sie znalazło na moim laptopie naprawde.. wspominałam ci może o tym że mi shakowano laptop? tak! shakowano

-Oh czyli jednak zmieniłaś zdanie~ uwu

-NIE BIERZ TEGO DO SIEBIE🤬🤬 NIE LUBIE CIE I TAK

–hMMm no cóż.. skoro mnie nie lubisz to może moje nekoski zdecydują czy to rule34 dnf jest wyszukane przez hakera czy przez cie-

–NIE, LEPIEJ NIE! JEDNAK CIELUBIE MOŻESZ ZOSTAĆ..

–Oh naprawdę mnie lubisz dreamciu? uwu ~Dziewczyna wstała i podeszła do mnie bardzo blisko.. zbyt blisko~

–TAK ALE NIE ZBLIŻAJ SIE DO MNIE NAZISTKO ZASRANA

~Dziewczyna uśmiechnęła się po czym położyła się na moim łóżku~

–Nie będziesz spała na moim łóżku.. wypierdalaj na kanape

–Hmmm no nie wiem uwu

–A ja wiem!! wypad

–A tam wydziwiasz.. ~Dziewczyna siadła po czym przyciągneła mnie na łóżko i położyła mnie na nie.. No chyba ją popuerdoliło do reszty. Nie mam ochoty z nia robic tego co dream i george na nie zamknietych okienkach w moim komputerze~

CO TY ROBI-

–Widzisz jak kawaii!!! wydziwiasz

Pov: Nekosia

~Leżałam razem z dreamcią na jej łóżku.. zachowuje się ona jak dziecko!! chociaż ważne że ja jestem kawaii uwu lecz lubie ją troche podenerwować ponieważ jest na to poddatna.. powiedzmy że dreamcia jest lekko... agresywna .. tak , to nie jest zbyt kawaii.. trzeba z nią uwazac bo z tą jej agresją kiedyś mnie pobije🙄 chyba będe musiała nagrać na nią nowego dissa i to jeszcze jutro. Poza tym ładna jest w realu.. ale nie moge sobie na za dużo pozwalać... z nià...

–znaczy o czym ja myśle!!... pff chociaż.. ma ładne cycki uwu ciekawe jak wygladają bez stanika i w ogole... znaczy nie żeby coś jestem po prostu ciekawa.. uwu w nocy sprawdzę...

~spojrzałam na dreamcie która patrzyła się na mnie jakbym zabiła jej matke a ona za to miałaby zabić mnie.. czekaj .. czy ja to t-to powiedziałam na głos..~

PROSZE DLA WAS KOLEJNY ROZDZIAL.. ODKLEJKE MIALAM JAK TO PISALAM OGOLEM PRZEZ CALY CZAS MAM ODKLEJKE ALE WIECIE ZNOWU JESTEM KUMALALA SAVESTA IIIIII DALEJ MI SIE NOE CHCE A WIEC POZDRAWIAM💗💗💗😘

~from enemies to lovers~ nekosia x dreamciaWhere stories live. Discover now