𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐞𝐭 𝐚𝐫𝐦 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐁𝐫𝐢𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤 𝐭𝐯, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐛𝐫𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐭𝐮𝐧𝐞 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐡𝐞 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐞𝐦𝐩𝐭𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐜𝐤𝐞𝐭, "𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨?" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐮𝐳𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐮𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐩𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐯 𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐰 𝐚 𝐓𝐕 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐚 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐚𝐲 "𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬~" 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤.
𝐇𝐞 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩, 𝐢𝐧 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐚𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐮𝐜𝐤 𝐭𝐚𝐩𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐲 𝐨𝐧𝐞
𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐧𝐨𝐰 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝟓 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫. 𝐇𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝 "𝐭𝐫𝐚𝐢𝐭𝐨𝐫" 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐨𝐦𝐳! 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐢 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭! " 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐝𝐮𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐭𝐫𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐛 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐠𝐨𝐭 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝. "𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩 𝐓𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬! " 𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧.
𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐢𝐛𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐞𝐭𝐡 𝐨𝐮𝐭 "𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲 𝐦𝐞 𝐓𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬. " 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬.
YOU ARE READING
˙☺︎𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐒𝐚𝐲𝐬 𝐒𝐨☹︎˙ \\ 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐁𝐨𝐨𝐤 ᵕ̈//
Fanfiction𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧𝐬: 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝, 𝐒𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞, 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐚𝐛𝐮𝐬𝐞, 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐩𝐮𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐭𝐨𝐫𝐭𝐮𝐫𝐞, 𝐟𝐥𝐮𝐟𝐟, 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐩𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨𝐭𝐢𝐜 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲,