~Bölüm 2~

206 24 17
                                    

Naruto

Ah, bu araba oldukça lüks ve uzun, sanırım bunlara limuzin diyorlar. Ama asıl konumuz beni almaya gelen 2 kişi Fugaku ve Mikoto, Mikoto oldukça güzel bir kadın ve benimle sohbet etmeye çalışıyor. Bu iyi bir durum, fakat Fugaku oldukça sessiz ve Mikoto'nun bana samimi davranmasını izliyor. Karısını benden kıskanacak kadar deli değildir umarım, ürkmediğimi söylersem yalan olur.


2.5 saatlik yolun ardından :} 

Sonunda araba durdu ve Fugaku kapımı açıp elini uzattı, şaşırmıştım. elini tuttum ve kocaman bir saray gibi gözüken köşke gelmiştik. Bahçesinde heykeller ve havuz olan bu köşk oldukça güzel gözüküyordu, biraz daha ilerleyince zeminin oldukça hoş bir dokusu olduğunun farkına vardım, vay bee, bu cidden harika hissettirdi içerisini görmek istiyorum!

İşte o koskoca ahşaptan kapı açıldı, tavan aman tanrım! Denilecek kadar yüksekti zeminler çok güzel bir fayans türünden pencereler o kadar büyüktü ki koskoca köşkü aydınlatıyorlardı!

Bizi uzun boylu, uzun saçlı bir adam karşıladı, kendisi Uchiha İtachi idi.

İtachi : Merhabalar küçük beyefendi *gülümser*

Naruto : M-merhabalar ? Size nasıl hitap etmeliyim

İtachi : Abi diyebilirsin, artık Uchiha ailesinden birisin *nazik bir şekilde*

İtachi : Ama ismini hâlâ bilmiyorum, bana ismini söyleyebilir misin?

Naruto : İsmim Naruto İtachi abi.

İtachi : Hmm, oldukça güzel bir isim ama bundan önce bizimle kahvaltı yapmaya ne dersin? Uzun bir yoldan geldin, oldukça acıkmış olmalısın.

Naruto : Evet, teşekkürler

İtachi : Teşekküre gerek yok, bura senin evin rahat olmaya çalış *gülümser*

Naruto : Deneyeceğim *kafasını sallar*

Beklenmedik bir şekilde İtachi beni kucağına aldı, neydi bu ailecek teması çok mu seviyorlardı yahu 

Yemek salonuna gelmiştik. Burası oldukça aydınlık, geniş ve güzel görünüyordu. Odanın köşesinde kocaman bitkiler vardı. Bu bitkiler odayı ferah yapıyordu

Ama önemli olan yemek masasındaki Uchiha ailesi idi! Fugaku ve Mikoto normalce duruyorlardı ama Uchiha Sasuke'nin korkunç soğuk gözleri, Uchiha Obito'nun samimi gülümsemesi ve sürpriz bir şekilde orda olan Uchiha Madara karşılamıştı beni, Uchiha Obito konuşmaya başladı.

Obito : İtachi yeni aile üyemize oldukça samimi yaklaşmış gibi gözüküyor *güler*

Fugaku : Bu gayet hoş bir karşılama sonuçta Naruto artık bizim ailemizden biri.

Madara : Naruto mu? Ahahah baya eski bir isim

Obito : Bunu sen mi diyorsun moruk 80 yaşında hala genç gözüküyorsun ahahah

Madara : Olabilir ahaha

Sasuke : Oldukça boş bir sohbet.

Uchiha Sasuke böyle diyip kalktı, ama ondan önce Uchiha ailesinin böyle samimi olduğunu görmek hoşuma gitmişti :D İtachi beni yere bıraktı ve yemek masasına oturup yemeğimizi yedik bu yemekler cidden çok güzeldi!


Yemekten sonra :}

Obito ve İtachi bana evi gezdirdi, en son kütüphaneye geldik. Bu kütüphane cidden harika ötesi idi raflar ahşaptandı tavanı diğer yerlerden daha yüksek ve ferahtı. 2 katlı olması onu daha güzel gösteriyordu 2. Katındaki masa oldukça hoş bir görüntü katıyordu ve oldukça işe yararlıydı bura cidden çok işime yarayacaktı! Ta ki bu kütüphanenin 1. Katının Uchiha Sasukeye ait olduğunu öğrenene kadar. Üzücü bir durumdu sonuçta Uchiha Sasukeyi daha tanımıyordum bile.

İtachi : İstersen burada durabilirsin biz Obito ile odamda olacağız *gülümser*

Naruto : Eh, olur 

HAYIR OLMAZ, SADECE SİZİ GERİ ÇEVİRMEK İSTEMEDİĞİM İÇİN OLUR DEDİM UCHİHA SASUKE GELİR İSE NE YAPACAĞIM BEN? Demek isterdim ama utanıyordum ve bu doğru olmazdı bile.

Ben bunları boş verip 2 kata çıkıp kitap seçmeye başladım.


Naruto hâlâ kitap okuyor :}

Ah bu kaçıncı kitap oldu bilmiyorum ama sıkılmaya başladım derken alt kattan yüksek bir ses geldi. Alt katta Uchiha Sasuke olmasına rağmen gidip bakmalı mıydım?

En sonunda gidip baktım ;







Evet, burda bitirdim sonuçta heyecanlı yerlerde biten şeyler daha güzel olur, artık erken bölüm atacağım :}




















~Üvey köle~Where stories live. Discover now