obrázek

474 12 0
                                    

Zrovna jsem nahrával. Ellis jsem nechal se Zootem protože prostě Zoot. Ten je z nás nejvyspělejší, takže to byla nejlepší možnost.

                  Z pohledu zoota
Seděl jsem na gauči a čuměl do mobilu a v tom na mě někdo promluvil.
"Strejdo Robine! Koukej"
Byla to Ellis která mi ukazovala obrázek.
"Ukaaž" řekl jsem a převzal si ho od ni. Byl to obrázek mě,dominika a jakuba. Doufám že si nemyslí že jsem jeji nová máma a Jakub naše další dítě.
"To je krásný" řekl jsem upřímně a usmál se na ní.
"To je pro tebe! Líbí se ti?"
"Je to nádherný moc se mi líbí, děkuju"

"To je pro tebe! Líbí se ti?""Je to nádherný moc se mi líbí, děkuju"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je opravdu hezky, když vám dá dítě obrazek.Prijde mi že je z toho cítit ta láska a uprimnost. Šel jsem si s Ellis hrát. Byl jsem jednorožec a ona princezna. Potom jsme hráli na schovku a na babu. Když přišel jakub tak jsme hráli člověče nezlob se a Jakub se u toho nasral,potom když přišel zbytek labbelu, jsme hráli židličkovanou. Samozřejmě Ellis je po dominikovi. Ptáte se jak to vim ? No protože když byla ve hře jen ona a hasan, tak mu sebrala židli, a potom ještě hasanovi řekla něco jako "Pepo! Někdo ti sebral židli, pozor ať nespadneš" a začala se smát. Potom si z ní konex dělal prdel .
"Hej Eliška chceš trocha Bechera?"
"Joooo dej miii"
"Tak pozeraj!" Hned jak to konex řekl, tak se chtěl napít ale jak měl otevřenou hubu, tak mu tam Ellis strčila cibuli, a na to si plácla s Jakubem. Já vám říkám že kdyby jste viděli to duo tak se doserete.
Ta holka až vyroste bude horší než Dominik.(teda pokud to vůbec jde).

             Z pohledu Dominika
Ellis?!

Noo tati? Co je?

Jedem domu

Ach joo:( a přijedeme zítra?

Jojo strejdové by jinak plakali

Gold baby w/nik tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat