bar

81 5 0
                                    

Merhabalar ben Nehir.Bucky'i çok seviyorum ve onun adına bir kitap yazmak istedim umarım beğenirsiniz.
Hava kapalıydı.Üstünde mevsimlik bir mont vardı.Kıvırcık saçları rüzgarda savruluyordu .Barın önünde durdu derin bir nefes alıp içeri girdi.Burası küçük bir yerdi.Yavaşca tezgaha doğru yürüdü.
"Merhaba ben iş ilanı için gelmiştim"dedi.
"Ahh! Buyrun hoşgeldiniz. Adınızı öğrenebilir miyim."
" Y/N Y/L/N"
"Güzel ben size bugün işi öğretiyim yarında gelip ise başlarsınız."
Minyon kadına bakıp gülümsedin.Kadın konuşmaya başladı" babam hasta artık bu bara bakamaz oldum. Mecburen birine ihtiyaç duydum dedi."kadına gülümsedim ve" geçmiş olsun" dedin. Kadın sana işi öğretmeye başlamıştı. " Burası küçük bir yerdi pek gelen olmaz içki adlarını bildikten sonra sıkıntı olmaz."Tam bu sırada kapı açıldı ve içeri yaşlı çekik gözlü saçlarına beyazlar hücum etmiş bir adam ve yanında iri yarı siyah eldivenli mavi gözlü sert bakışlı biri girdi.Önce yaşlı adamın oğlu olduğunu düşündüm ama benzemiyorlardı bile. Tezgahın önüne geldiler ve sandalyelere oturdular.
Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu.İlk bölüm sonuçta idare edin artı okunmalar bağlı uzun bölümler gelicek.Ayrıca artık sizin anlatımınızla devam edicem.

James Buckhanan BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin