Bu hikayemi yeni okuruna ithafen yazıyorum umarım beğenirsin❤️
Yolda hiç konuşmamıştık.Önce bara uğrayıp telefonu mu aldık.Bucky Sofia ile konuştu.Gerci ne konuştu bilmiyorum ama işten atılacağım kesin.Tanrım resmen bela mıknatısıyım.İlk günden işimden oldum. Havalimanı gibi bir yerde durdu araba.Gerçi burası daha çok savaş uçaklarının olduğu yer gibi duruyordu ama...
İçeri girdik.Bucky çok sınırlı görünüyordu.Gerçi tek gördüğüm halı bu ama.İçerde bir adam vardı.İki gün önce televizyonda görmüştüm.Kaptqn Amerika kalkanını müzeye koymuştu.Ama şimdi o kalkan başkasının elinde.Ben bunları düşünürken adam bize baktı.Bucky ile bir kavgaya tutuştular.
-Bunu nasıl yapabilirsin.O kalkanı sana Steve emanet etmişti.Ama sen naptın--Bak ben doğru olanı yaptım
-Doğru olan bu mu?Kalkan şimdi bir aptalın elinde.
Napmalıydım.Onları susturmalı mıyım. Ya bana sen kimsin derlerse. Ben ne diyeceğimi düşünürken yanındaki adam benle konuşmaya başladı.Daha doğrusu benim hakkım da Bucky ile konuşmaya başladı.
-Bu kim.
- Benim bir adım va-
-Y/NHadi ama Bucky kendi adımı kendim söyleyebilirdim.
-Bence kızın bir ağzı var kendi konuşabilirdi Bucky.
Hemen söze atıldım.
-Ahh evet bir ağzım var.Seninde biraz beynin varsa benim hakkımdaki soruları baba yöneltirsen çok iyi olur.Fazla mı ileri gitmiştim.Ama napanilirim beni sinirlendiriyorlar.Bucky e baktığımda bıyık altından gülüyordu.Bana mı gülüyordu o.
-Ohh birileri sert galiba.
-Asılda sert biri değilim bugün yaşadıklarımdan sonra.Galiba biraz korku ve stres var.Ben Y/N Y/L/N.Ve sende galiba şu ünlü Falcon sun. Eğer yanlış biliyorsam kusura bakma.Ülkemde pek adınız geçmez de.-oh hayır doğru biliyorsun ama Falcon değil Sam demeni tercih ederim.ayrıca bugün ne yaşadın.
Bucky söze atıldı.
-Bunu yolda anlatırım.Sen nereye gidiyorsun.
-Özel bir görev.
Bana baktı galiba benim yanımda görevi konuşmqk istemedi.
Bucky:
-konuşabilirsin.O da bu işlere bulaştı.
-Nasıl?
Sam anlamamıştı.
-Sen görevi anlat ben sana anlatıcam dedi Bucky-Tamqm iki kamyon var ve içlerinde tutsaklar olduğunu düşünüyorum.Onları kurtarmamız gerekiyor.
-Ben ve Y/N de geliyor.
-Ne bende mi gelicem.Ama ben ne anlatım görevden napıcam.
-Çok koniştuğunu söylemiş mıydım.
Evet çok bilmiş söylemiştin.Ahh bu Bucky çok gıcık.-Evet ama-
-Bak anlıyorum ama burda öylece bekleyemessin.Bizimle geliyorsun.
Bir şey demem birlikte uçağa biner ve konuşuruz.
Bucky yaşadıklarımızı Sam e anlatır Sam şaşkınca suratıma bakr.Ve Bucky ile Sam in tahminine göre gittiğimiz bu görevdeki adamlar bana saldıran kadınla iş yapıyor olabilirmiş.Fakat Bucky nin kafası karışıktı.Sanki benden bir şey saklıyordu.Ama ne...
Uçak belli bir noktada durdu.Asker kıyafeti içindeki genç bir adan bize dönüp (yani çoğunlukla Sam e dönüp)
-kız da mı geliyor.
Sam ve Bucky birbirine baktı.Ben de mı gelicektim.İyi de nasıl.Bu görev tehlikeli değil mi.Ya da uçaktan nasıl inicem.Pataşütle mı?Aman Tanrım ben hiç paraşüt kullanmadım ki.Evet bu böyle bir bölümdü uzun mu kısa mı oldu bilemedim.Umarım ilerleyen zamanlarda daha uzun yazabilirim.Ama şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz.Yeni okurlarım sizlerede teşekkür ederim.Ayrıca vote biraz da olsa yükseldi.Ve yorumlar için sağolun.❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
James Buckhanan Barnes
Action"o farklı diğer kızlar gibi değil o benden korkmuyor" belki de bu kadar farklı değildir sadece çok aşıktır.Hiç tanımadıkları bir kız Bucky nın hayatını değiştirecek.