Capitolul 12

123 8 2
                                    

De dimineata ma trezeste telefonul.Il i-au de pe noptiera si il arunc in perete.Saracul perete el n-are nicio vina.Aufirisitul de telefon nu inceta sa sune asa ca m-am ridicat in pat si m-am dus la telefon si l-am luat fara sa vad  cine ma suna.

*Convorbire telefonica*

Eu-Alo

Bella-Pe unde naiba umbli??

Eu-Pe acasa...dc?

Bella-Daca erai acasa acum nu te mai sunam!!!!!!!

Eu-Pai m-am mutat...

Bella-Te-ai ce?

Eu-M-am mutat

Bella-Unde?

Eu-Am o casa mai departe de conac..casa in care mergeam si ne jucam cand eram mici...

Bella-O tin minte.Dar de ce te-ai mutat??

Eu-Jeff....

Bella-De asta te-ai mutat???

Eu-Da...

Bella-Da-l dracu!Tu domnisoara in momentul asta te intorci acasa!

Eu-Nu!

Bella-Il trimit pe Offender dupa tine!

Eu-Sa te vad!

*Convorbire incheiata*

Mi-a inchis in nas!Ah....sper sa nu il trimita pe Offender dupa mine ca am dat de dracu!Mai bine ma pregatesc pt ca o stiu foarte bine!M-ai ales daca am plecat fara sa o anunt!Imi iau castile,telefonul,ghiozdanul in care mi-am pus cateva haine si doua carti,o sticla cu apa si ceva de mancare,ma incalt cu o pereche de adidasi pt ca in ei alerg mai repede.Dintr-o data aud usa deschizandu-se,se pare ca avenit dupa mine.Dar mai intai sa ma prinda si dupa mai vedem.Am sarit pe geam cand l-am auzit urcand si am luat-o la fuga in directia opusa de conacul lui Slends si vechea mea casa.

*Dupa o ora*

Cred ca isi bate joc de mine! Alerg de o ora incontinu si nici macar nu e in spatele meu! O sa il omor pe Offender cand il prind! Am alergat cat pt toata luna! Am ajuns aproape de oras si m-am decis sa iau o pauza pana continui alergarea,asa ca m-am decis sa ma urc intr-un copac.Poate asa vad daca Offender ma mai cauta.M-am urcat in copac si m-am uitat in jos si l-am vazut pe Jeff! Ce dracu cauta el aici? Sper doar sa il aud de la inaltimea asta...da am auz de vampir si am si viteza unui vampir dar nu sunt! Sper sa am doar noroc!

Jeff-Unde dracu a luat-o? Nu cred ca a ajuns prea departe! De unde vrei sa stiu pe unde dracu a luat-o? Da de ce nu l-ai trimis pe Offender cum i-ai zis? 
Ok.Deci vorbeste cu Bella.Se pare ca el a venit dupa mine.

Jeff-Ai idei pe unde ar putea sa o ia? Sau unde s-ar duce?Cu siguranta a facut o pauza pt ca o alerg de o ora incontinu!Da ce e ea? Miamuta de se urca in copaci?

Fuck.Ar trebui sa o iau din loc dar cum cand Jeff e fix la poalele copacului? Cred ca m-a vazut.L-am auzit cum spunea cred ca am gasit-o.Imi fac curaj si ma uit in jos si il observ uitandu-se la mine.Am dat-o dracu.

Jeff-Mai alergi mult?ma intreaba

Eu-Da!Este cumva vreo problema?il intreb ironica

Jeff-De ce ai plecat?

Eu-Tu ce crezi?

Jeff- Nu stiu...

Eu- Pai nu iti mai pasa de iubita ta,esti rece cu mine,nici macar nu mai dormi cu mine in camera!

Jeff- Imi pare rau!Am avut o problema.Te iubesc!

Eu-Te iubesc Jeff!

Ciudat moment.Vorbesc cu el din copac si nici nu m-am dat jos ca sa vorbim ca oamenii normali.Bine asta nu se pune la noi.

Jeff-Deci vii acasa?

Eu-...

________________________________________

Sorry ca n-am mai postat! Am facut acest capitol lung pt ca nu stiu  cand o sa mai postez.Sper sa nu ma omorati!
Ne mai vedem!  Bye!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jeff the killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum