Capitolul 9

234 12 1
                                    

Lipsesc trandafirii rosi preferati ai Bellei.Ce ii omor cand ii prind si acum cu mama zmeilor fac rost de 3 trandafiri rosii.Gata stiu ii cer Bellei si ii voi spune ca lui Ben ii era rusine sa ii ceara pt Sally si dupa merg sa caut trandafiri pt Ben ca Bella o sa il intrebe daca i-au placut firar.

E-Bella imi dai si mie 3 trandafiri?

B-De care culoare?

E-Rosu

B-Poftim

E-Mersi

Ciudat.Nu m-a intrebat pt ce imi trebuie trandafirii.M-am dus in curtea din spate si am pus trandafirii pe masa in mijloc.Gata totul e aranjat.Sigur o sa-i placa Bellei.

Eu-Offendy,totul e gata!


Offendy-Bine!Ma duc sa o iau din camera sa!


Eu-Ok!Sa imi spui dupa daca i-a placut!

Offendy-Da am inteles!Acum pot sa ma duc la ea?

Eu-Da dar inainte...ai inelul?

Offendy-DAAAAAAA

Eu-Bine ma nervosule!Dute dupa ea !

Offendy-Insfarsit!Paa

Eu-Paa

Dupa ce a plecat Offendy m-am dus la Jeff al meu adica unicornul meu.Jeff statea cu Smyle Dog.Imi-e atat de dor de Lu a!Va intrebati cine e Luna?Luna e un husky alb cu pete gri.L-am pierdut atunci cand ne-au gasit fratii petarda.Slendy o stie si mi-a promis ca o sa o caute.M-am pierdut in amintiri cand Slendy ma  vazut pe scari.

Slendy-Ti-e dor de Luna?

Eu-Da 

Slendy-Atunci hai sa mergem sa o cautam.Ieri am auzit un latrat de un cain dar nu era al lui Smyle Dog.El era in casa cu mine.

Eu-Ma duc sa imi i-au lesa daca e sa o gasim!M-ie atat de dor de ea!

M-am dus si mi-am luat lesa rosie a Lunei.Am plecat cu Slendy neobservati.

Eu-Ai auzit?

Slendy-Da

Eu-Hai in dreapta ca de acolo am auzit!

... Va urma

Jeff the killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum